  • 1. Data: 2013-05-18 12:18:26
    Temat: moje osiągnięcie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://e-serwis.org/smietnik/licznik.JPG
    ;o)))

  • 2. Data: 2013-05-18 12:50:09
    Temat: Re: moje osiągnięcie
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/18/2013 12:18 PM, identyfikator: 20040501 wrote:
    > http://e-serwis.org/smietnik/licznik.JPG
    > ;o)))

    ostatnio w jednym z aut przegapiłem 333333 :(

  • 3. Data: 2013-05-18 19:42:47
    Od: "Allegrowiec" <n...@o...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości
    > http://e-serwis.org/smietnik/licznik.JPG

    Dawno temu;)
    http://img21.imageshack.us/img21/1123/05040101.jpg

  • 4. Data: 2013-05-18 20:08:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 12:18:26 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > http://e-serwis.org/smietnik/licznik.JPG
    > ;o)))

    A co to za "biedna" wersja licznika ? W moim fiacie CC mam więcej kontrolek
    :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2013-05-18 20:35:30
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A co to za "biedna" wersja licznika ? W moim fiacie CC mam więcej
    > kontrolek
    > :)

    a czego Twoim zdaniem w nim brakuje?

  • 6. Data: 2013-05-18 21:57:28
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu sobota, 18 maja 2013 20:35:30 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:

    > a czego Twoim zdaniem w nim brakuje?

    Do podstawowego zestawu - obrotomierza i wskaznika temperatury. O ile w takiej
    miejskiej taczce mozna olac obrotomierz, to temperatura jest istotna.

  • 7. Data: 2013-05-18 22:13:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Do podstawowego zestawu - obrotomierza i wskaznika temperatury. O ile w
    takiej miejskiej taczce mozna olac obrotomierz, to temperatura jest istotna.

    brawo dla Bystrzaka!

  • 8. Data: 2013-05-18 22:28:47
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 18 maja 2013 21:57:28 UTC+2 użytkownik Pablo Eldiablo napisał:

    > Do podstawowego zestawu - obrotomierza i wskaznika temperatury. O ile w takiej
    miejskiej taczce mozna olac obrotomierz, to temperatura jest istotna.

    W samochodzie ważne są tylko dwie rzeczy. Pierwsza to jak szybko się jedzie a druga
    to na ile paliwa jeszcze wystarczy. Reszta jest zbędna.

  • 9. Data: 2013-05-18 22:41:47
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message

    > http://e-serwis.org/smietnik/licznik.JPG
    > ;o)))

    Gratuluję. Dotarłeś auto :-)

    A to moje: http://www.hants.pl/jpg/150000.jpg

  • 10. Data: 2013-05-19 00:00:33
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    > http://e-serwis.org/smietnik/licznik.JPG
    > ;o)))

    czyścisz czasem te auto?
    bo kurzu masz tyle ile ja po remoncie pokoju,
    opierdalając papierem ściernym wszystkie ściany...

    ps. co jest fajnego w upierdolonym kokpicie
    i 60k km?
    bo ja nie bardzo to rozumiem.

    gadacz