  • 1. Data: 2016-07-17 15:33:37
    Temat: Play Internet na Kartę + Bonus rejestracyjny + Sprite
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć,

    Słyszałem plotki, że 100GB za rejestrację PInK można przedłużyć za
    pomocą kodów z nakrętek Sprite. Jednak spotkałem się z głosami że
    przedłużenie będzie ważne 14 i innymi że 30 dni.

    Jak to jest w rzeczywistości?

  • 2. Data: 2016-07-18 08:09:38
    Od: h...@g...com

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 15:33:32 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
> [...]
    > pomocą kodów z nakrętek Sprite. Jednak spotkałem się z głosami że
    > przedłużenie będzie ważne 14 i innymi że 30 dni.

    30

  • 3. Data: 2016-07-18 09:38:17
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    PlaMa explained :
> [...]
    >
    > Słyszałem plotki, że 100GB za rejestrację PInK można przedłużyć za pomocą
    > kodów z nakrętek Sprite. Jednak spotkałem się z głosami że przedłużenie

    W rzeczywistości jest tak że taryfa play internet na kartę nie bierze
    udziału w tej promocji, tak samo fresh i rbm. Poza freshem te 2
    pozostałe nigdy nie brały udziału w promocji

  • 4. Data: 2016-07-19 00:51:57
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-18 o 09:38, dizel pisze:

    > W rzeczywistości jest tak że taryfa play internet na kartę nie bierze
    > udziału w tej promocji, tak samo fresh i rbm. Poza freshem te 2
    > pozostałe nigdy nie brały udziału w promocji

    Szlag... rzeczywiście :/
    Ktoś to sprawdzał w praktyce? Nie ma szans by ruszyło?

  • 5. Data: 2016-07-19 19:09:47
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    PlaMa wrote :

    > Szlag... rzeczywiście :/
    > Ktoś to sprawdzał w praktyce? Nie ma szans by ruszyło?

    Nie sprawdzałem ale na bank nie będzie działać, takie promocjie nigdy
    nie działały w play internet na kartę czy play online wcześniej.
    Zresztą play nie jest głupi i wie że ludzie przedłużaliby w ten sposób
    100gb za rejestrację.

  • 6. Data: 2016-07-19 22:20:42
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.07.2016 o 19:09, dizel pisze:
    /.../
> [...]
    > nie działały w play internet na kartę czy play online wcześniej.
    > Zresztą play nie jest głupi i wie że ludzie przedłużaliby w ten sposób

    A jakby kupić teraz kilka starteróoe i je rejestrować? Opłaci się?

  • 7. Data: 2016-07-23 21:35:54
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > A jakby kupić teraz kilka starteróoe i je rejestrować? Opłaci się?

    Po pierwsze - w Play Fresh (a przynajmniej w wariancie "Darmowe rozmowy
    i sms-y w play") promocja działa.

    Po drugie - to zależy, czy się opłaci. Dostajesz 100 zł i musisz
    dopłacać (ok. 2,5 zł/mc), żeby ci nie przepadło. Jak kupisz kilka
    numerów, to musisz pilnować i dopłacać do wszystkich numerów. Dodatkowo
    jest w regulaminie, że tych numerów nie możesz mieć więcej niż 10.

    Ja robię tak (Play Fresh) - doładowuję przez FB za 5 zł, to mi przedłuża
    wartość bonusu (przy okazji go nieznacznie zwiększając) o miesiąc. W
    ostatnim dniu ważności bonusu włączam "Pakiet 10 zł za 5 zł" za te 5 zł
    i znów termin ważności bonusu wydłuża się o miesiąc. I tak w kółko.
    Tylko trzeba pilnować terminów.

    Inny numer mam w taryfie "Formuła Play na kartę". Tu podobnie, jednak z
    racji krótkiego terminu ważności konta podstawowego utrzymanie jest
    nieznacznie droższe (3 zł/mc), ale za to mam z racji "Stanu darmowego"
    nieograniczone rozmowy i sms-y w play.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2016-07-24 15:13:30
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Grzexs laid this down on his screen :

    > Po pierwsze - w Play Fresh (a przynajmniej w wariancie "Darmowe rozmowy i
    > sms-y w play") promocja działa.

    Sprawdzałeś? Oczywiście możesz skorzystać czy z promocji sprite czy
    cocacola w tej taryfie ale jedyne co możesz odebrać to starter play
    surf.
    Nie nabijesz na tej taryfie ani 2zł ani 1gb. Sprawdzone w praktyce.

  • 9. Data: 2016-07-24 19:25:18
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Sprawdzałeś? Oczywiście możesz skorzystać czy z promocji sprite czy
    > cocacola w tej taryfie ale jedyne co możesz odebrać to starter play surf.
    > Nie nabijesz na tej taryfie ani 2zł ani 1gb. Sprawdzone w praktyce.

    Namieszałem. To, co napisałem, to jest jak przedłużyć bonus złotówkowy,
    nie bajtowy. Ten ostatni najmniej mnie interesował akurat.
    --
    Grzexs