  • 1. Data: 2013-06-22 21:39:40
    Temat: Play na falach Orange
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Panna z Play powiedziała, że jak nie ma zasięgu Play to można w
    ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.

    Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

  • 2. Data: 2013-06-22 22:08:12
    Temat: Re: Play na falach Orange
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.06.2013 21:39, Karol Misiukiewicz pisze:
    > Panna z Play powiedziała, że jak nie ma zasięgu Play to można w
    > ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.
    >
    > Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

    tak. Ale o co dokładnie Ci chodzi?

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-06-22 23:15:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.
    >
    > Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

    WOW, nie gadaj!!!!!!!!!!
    PS. Spozniles sie z informacja o jakies poltora roku. Gratulacje!

  • 4. Data: 2013-06-22 23:15:50
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-22 21:39, Karol Misiukiewicz pisze:
    > Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

    Nie stawiania spacji przed pytajnikiem? Tak.
    Nie wiem i nie chce mi się sprawdzać, ale na chłopski rozum: Play może
    mieć umowę z Orange na dierżawę ich BTS-ów, jednak w telefonie niczego
    ustawiać nie trzeba. Nie znajdzie biało-fioletowego masztu, to skorzysta
    z pomarańczowego.
    Pamiętam, że Play, niedługo po wejściu na rynek, chwalił się największym
    zasięgiem 4G w Polsce. Nie przypuszczam, by to miało miejsce na własnej
    infrastrukturze. Właśnie chyba z Orange się dogadali.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-06-22 23:27:23
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał:

    > jednak w telefonie niczego ustawiać nie trzeba. Nie znajdzie
    > biało-fioletowego masztu, to skorzysta z pomarańczowego.

    Jeśli masz w telefonie wyszukiwanie ręczne i na sztywno ustawionego PLAYA,
    choćbyś się zesrał, to nie przełączysz się na pomarańczowy maszt. Trzeba
    albo ponownie ręcznie wyszukać ORANGE (lub PLUS) bądź wybrać wyszukiwanie
    automatyczne i samo znajdzie.

  • 6. Data: 2013-06-22 23:43:53
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-22 23:27, Tomek pisze:
    > Trzeba albo ponownie ręcznie wyszukać ORANGE (lub PLUS) bądź wybrać
    > wyszukiwanie automatyczne i samo znajdzie.

    Aż sprawdziłem i faktycznie - domyślnie mam ręcznie ustawiony Orange.
    Ale ja numer akurat mam w Orange, więc się tym nie interesowałem.
    Czyli albo panna z Play mało rozgarnięta (bo nie ustawiać, lecz ew.
    zmienić z ręcznego na automatyczny), albo kolega Karol nie ogarnia. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-06-23 01:05:59
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "$heikh el $hah" napisał:

> [...]
    > Czyli albo panna z Play mało rozgarnięta (bo nie ustawiać, lecz ew.
    > zmienić z ręcznego na automatyczny), albo kolega Karol nie ogarnia. ;)

    Sam nie ogarniasz, bo - jak napisałeś - masz ustawiony na sztywno.
    Panienka też miała częściowo rację, bo w niektórych aparatach przy
    ustawieniu automagicznym jeśli będzie choć ślad zasięgu - telefon się nie
    przełączy, będzie uparcie trzymał się resztek sygnału nadajnika Play,
    chociaż połączenia zrealizować się już nie da. Trzeba zmienić ręcznie.

    JoteR

  • 8. Data: 2013-06-23 01:30:48
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-23 01:05, JoteR pisze:
    > Sam nie ogarniasz, bo - jak napisałeś - masz ustawiony na sztywno.

    No i choćbym chciał, to nie mogę przestawić na inną sieć. Zresztą dziwna
    sprawa jest u mnie, bo mapka pokazuje BTS Orange na wieży budynku straży
    pożarnej, a pozostałych sieci trochę niżej (teren górzysty) w miejscu,
    gdzie stoi kościół...
    Tak czy inaczej, choć na linii BTS-moje biurko znajdują się 3 ściany
    nośne i dwa stropy, to zasięg w Orange mam dobry.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-06-23 06:57:53
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > nie przełączy, będzie uparcie trzymał się resztek sygnału nadajnika
    > Play, chociaż połączenia zrealizować się już nie da. Trzeba zmienić

    Nie wiem jak teraz ale kiedyś nawet takie ręczne na sztywno ustawianie
    nadajników Plusa nie pomagało. I tak chciał się łączyć z macierzystymi.
    Trzeba sprawdzić organoleptycznie swoją słuchawkę. :-)

  • 10. Data: 2013-06-23 11:36:23
    Od: b...@g...com

    W dniu sobota, 22 czerwca 2013 21:39:40 UTC+2 użytkownik Karol Misiukiewicz napisał:
    > Panna z Play powiedziała, że jak nie ma zasięgu Play to można w
    > ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.
    >
    > Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

    Play nie korzysta z Orange, tzn nie tylko z Orange, ale także z Plus i Tmobile, czyli
    Play ma zasieg wszystkich sieci w polsce.
    Nie trzeba nic ustawiac w telefonie, po porostu jak jestes na obszarze gdzie nie ma
    zasiegu Playa, a jest dowolna inna siec, to zostaniesz do niej polaczony. Mysle ze to
    jest mistrzostwo i Play pod tym wzgledem bije na glowe wszystkie inne sieci.