  • 11. Data: 2017-02-03 07:49:24
    Temat: Re: Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-03 o 01:54, Grzexs pisze:

    > Dziś doładowałem kartę przez FB i konto bonusowe przedłużyło się o
    > kolejny miesiąc.

    Ciesz się. Ale nie licz, że będzie to działać na innych kartach.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-02-03 13:56:14
    Od: m...@p...onet.pl

    Jak można sprawdzić historię kupna pakietów kodami ussd?
    Na play24 jakoś tego nie widzę.

  • 13. Data: 2017-02-03 18:03:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-03 o 13:56, m...@p...onet.pl pisze:
    > Jak można sprawdzić historię kupna pakietów kodami ussd?
    > Na play24 jakoś tego nie widzę.

    Nie można.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-02-04 09:42:13
    Od: "dizel" <x...@x...xx>

    Grzexs<g...@u...pl> wrote:

    > Dziś doładowałem kartę przez FB i konto bonusowe przedłużyło się o
    > kolejny miesiąc.

    Jeśli bonusy aktywowales po 17.11 to i tak znikną po 30 dniach, nawet gdy je
    wcześniej przedłużysz i data będzie inna

    --
    Usenet Reader for Android
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 15. Data: 2017-02-04 17:53:28
    Od: m...@p...onet.pl

    Niedobrze. Odpowiedzieli mi, że ostatnio doładowałem w grudniu, a jestem pewien, że w
    styczniu.