  • 1. Data: 2009-08-27 18:41:20
    Temat: Play - zalew smsow informacyjnych
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Mam Ply OnLine na Karte. Za pare dni konczy sie waznosc
    konta. I dzisiaj Play postanowil mi o tym przypomniec.
    Przez dwie godziny dostalem ponad 30 smsow. Wszystkie
    z taka sama trescia. Tez macie ten problem?

    Gdy konczyla mi sie poprzednio waznosc konta
    takze dostalem kilka razy smsy z ta sama trescia,
    ale bylo ich znaczaco mniej.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-08-27 19:53:59
    Temat: Re: Play - zalew smsow informacyjnych
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Pewnego razu Marcin tak oto obwieścił(a):

    > Przez dwie godziny dostalem ponad 30 smsow. Wszystkie
    > z taka sama trescia. Tez macie ten problem?

    Używam od maja jakoś i nie przypominam sobie, może ze 2 smsy..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-09-03 08:37:49
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > z taka sama trescia. Tez macie ten problem?
    >
    > Gdy konczyla mi sie poprzednio waznosc konta
    > takze dostalem kilka razy smsy z ta sama trescia,

    Ja miesiac temu mialem ten sam problem. Przyszlo wtedy ze 50sms-ow az
    doladowalem konto. Nie chcialo mi sie tego zglaszac do operatora, ale
    prawdopobnie jest to jakis problem techniczny.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=