eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2009-08-28 08:09:06
    Temat: Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Na ostatnim bilingu z plusa mam rozmowę, która trwa ponad 140 minut. Wg
    ojca (bo to jego telefon) jest to niemożliwe, żeby mógł on tyle
    rozmawiać (odbierający rozmowę jest znany). Poza tym jednym połączeniem
    wszystkie inne na bilingu nie trwają dłużej niż 6 minut. Niestety w
    telefonie nie zachował się czas tego połączenia.

    No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by
    wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał??


  • 2. Data: 2009-08-28 08:22:40
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h783i1$foa$1@news.onet.pl...

    > No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by
    > wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał??

    Gdyby to operatorzy placili za te polaczenia, to pewnie bylby taki automat
    :)

    Pozdrawiam
    SDD



  • 3. Data: 2009-08-28 08:25:25
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia -=?ISO-8859-2?Q?d=B3uuuuuuuga_rozmowa?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Andrzej wrote:
    > No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by
    > wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał??

    A jak poznasz, że to bezczynne połączenie? Przecież cały czas jakiś
    dźwięk przechodzi...

    Jakub


  • 4. Data: 2009-08-28 10:12:01
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h783i1$foa$1@news.onet.pl...
    >
    >
    > No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by
    > wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je
    rozłączał??

    Zabilbym gadow jak by mi tak uczynili :)
    Ale spoko, chocby i to bylo mozliwe to oni tego by w zyciu nie wlaczyli,
    nie grywaja do wlasnej bramki :)

    pozdrawiam,


  • 5. Data: 2009-08-28 10:31:19
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h783i1$foa$...@n...onet.pl...
    > No i pytanie do znawców: Czy operatorzy nie mają "automatu", który by
    > wykrywał bezczynne połączenia i po powiedzmy 10 minutach je rozłączał??

    Zdefiniuj bezczynne połączenia, bo tego nie rozumiem.

    --
    Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.


  • 6. Data: 2009-08-28 12:48:56
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    news:h7849l$rej$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak poznasz, że to bezczynne połączenie? Przecież cały czas jakiś
    > dźwięk przechodzi...

    W przypadku polaczenia cyfrowego (kodek) to raczej jest latwe - IMHO - do
    wykrycia.

    Pozdrawiam
    SDD



  • 7. Data: 2009-08-28 12:53:08
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    news:h7849l$rej$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak poznasz, że to bezczynne połączenie? Przecież cały czas jakiś
    > dźwięk przechodzi...

    Jakos analogowe PABXy rozpoznawaly i rozlaczaly polaczenie.
    Jak sie przed laty dzwonilo i zamawialo nagrody na 0700 to trzeba bylo co
    jakis czas chocby i DTMFa wcisnac, gdyz w przypadku dluzszej ciszy
    rozlaczalo (nie wystarczalo, ze po drugiej stronie gadalo 0700) - aktywnosc
    muslala byc po obu stronach.
    Wiec generalnie "dasie".

    Pozdrawiam
    SDD



  • 8. Data: 2009-08-28 12:58:08
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia -dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h78jvl$62l$...@n...onet.pl...
    > Jakos analogowe PABXy rozpoznawaly i rozlaczaly polaczenie.
    > Jak sie przed laty dzwonilo i zamawialo nagrody na 0700 to trzeba bylo co
    > jakis czas chocby i DTMFa wcisnac, gdyz w przypadku dluzszej ciszy
    > rozlaczalo (nie wystarczalo, ze po drugiej stronie gadalo 0700) -
    > aktywnosc muslala byc po obu stronach.
    > Wiec generalnie "dasie".

    Przecież dźwięk otoczenia powoduje, że coś jest przesyłane. ;)

    --
    Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.


  • 9. Data: 2009-08-28 13:38:31
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h783i1$foa$1@news.onet.pl...
    > Na ostatnim bilingu z plusa mam rozmowę, która trwa ponad 140
    > minut. Wg ojca (bo to jego telefon) jest to niemożliwe, żeby mógł
    > on tyle rozmawiać (odbierający rozmowę jest znany).

    Ojcu nie chcialo sie rozlaczac, odbiorcy nie chcialo sie rozlaczac
    i wyszly 2 godziny.

    Co najwyzej sprawdzic biling odbiorcy - moze on gdzies dzwonil
    pozniej i wyjdzie ze sie dane nie zgadzaja.

    J.


  • 10. Data: 2009-08-28 14:00:47
    Temat: Re: Wykrywanie bezczynności połączenia - dłuuuuuuuga rozmowa
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 15:38:31 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h783i1$foa$1@news.onet.pl...
    >> Na ostatnim bilingu z plusa mam rozmowę, która trwa ponad 140
    >> minut. Wg ojca (bo to jego telefon) jest to niemożliwe, żeby mógł
    >> on tyle rozmawiać (odbierający rozmowę jest znany).
    >
    > Ojcu nie chcialo sie rozlaczac, odbiorcy nie chcialo sie rozlaczac
    > i wyszly 2 godziny.

    Właśnie, kupić sobie po telefonie z klapką i problem z głowy ;>

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: