  • 1. Data: 2012-06-14 20:47:02
    Temat: Płyta ES-676B
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Mam taką zabytkową płytę w dobrym stanie, chciałem do warsztatu wykorzystać
    i... szukam manuala do płyty ES-676B za cholere nie ma w googlach :(
    Moglibyście pomóc ?

  • 2. Data: 2012-06-14 23:44:34
    Temat: Re: Płyta ES-676B
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marek" napisał:

    > szukam manuala do płyty ES-676B za cholere nie ma w googlach :(

    Jest za to na elektrodzie:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=133
    6453&mark=topic&sid=6c1f4bc3eeb31223b4b5f3660fa5d83b
    ostatni post.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-06-15 18:00:36
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Jest za to na elektrodzie:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=133
    6453&mark=topic&sid=6c1f4bc3eeb31223b4b5f3660fa5d83b

    Są tylko posty z 2009 r jest co prawda link do specyfikacji ale niestety nie
    działa :(
    no kurcze inne płyty mają opisane co jak a ta płyta nie ma nic przy pinach
    co gdzie powtykać guziki, diody zasilania, diody HDD...

  • 4. Data: 2012-06-15 23:48:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marek" napisał:

    6453&mark=topic&sid=6c1f4bc3eeb31223b4b5f3660fa5d83b

    > Są tylko posty z 2009 r

    Nieprawda, ostatnie posty są z 2010 r., co i tak nie ma znaczenia, gdyż
    płyta jest z pewnością o wieeele starsza.

    > jest co prawda link do specyfikacji

    W ostatnim poście jest załącznik z pedeefami do wymienionej płyty (o ile nie
    zełgali), jeno trzeba się zalogować. Jeśli nie masz na elektrodzie konta, to
    gorąco radzę je założyć, przydaje się w wielu sytuacjach.

    > no kurcze inne płyty mają opisane co jak a ta płyta nie ma nic przy pinach
    > co gdzie powtykać guziki, diody zasilania, diody HDD...

    No dobra, wystawiam te pedeefyna Sendspace, mam nadzieję, że będą pomocne.
    http://www.sendspace.pl/file/736059bd449b400b15a3ab8
    /676benglish

    JoteR

  • 5. Data: 2012-06-16 10:55:41
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > No dobra, wystawiam te pedeefyna Sendspace, mam nadzieję, że będą pomocne.
    > http://www.sendspace.pl/file/736059bd449b400b15a3ab8
    /676benglish

    Oj, bardzo dziękuję już straciłem nadzieję, że gdziekolwiek znajdę tą
    specyfikację.
    Bardzo pomogło, już popodłączałem i śmiga :)
    Wielkie dzięki i stawiam Piwo :D