  • 1. Data: 2011-10-08 13:47:23
    Temat: Płyta LGA775 z dużą ilością śledzi
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Możecie polecic dobrą (dostępną) płytę z LGA775 ale z dużą ilością złącz
    PCIe ?
    Potrzebuję 2/3 x PCIe x1 (lub x4) ale kiszka - jeden zawsze jest blisko
    złącza x16 i nie sposób podłączyć drugą kartę.

    Tip:
    To są specjalistyczne urządzenia (prototypy) i na szybszych złączach nie
    pojadą (sprawdzone już)

    Patrzyłem na naszym gigancie internetowym ale kicha straszna - nie ma
    takich modeli.
    Cena nie gra roli.

    Czyli potrzebne:
    - 2/3 śledzie x1/4
    - 2 śledzie x16
    - USB 3.0
    - support dla mniej wydajnych procesorów, np. Intel Celeron Duo

  • 2. Data: 2011-10-08 14:43:05
    Temat: Re: Płyta LGA775 z dużą ilością śledzi
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-08 15:47, vissim wrote:
> [...]
    > Potrzebuję 2/3 x PCIe x1 (lub x4) ale kiszka - jeden zawsze jest blisko
    > złącza x16 i nie sposób podłączyć drugą kartę.

    Dlaczego nie można podłączyć karty obok gniazda x16? Pytasz o śledzie
    czy o gniazda PCIe?

  • 3. Data: 2011-10-08 15:29:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    vissim wrote:
> [...]
    > Potrzebuję 2/3 x PCIe x1 (lub x4) ale kiszka - jeden zawsze jest blisko
    > złącza x16 i nie sposób podłączyć drugą kartę.

    tasmy uzyj

    > Tip:
    > To są specjalistyczne urządzenia (prototypy) i na szybszych złączach nie
    > pojadą (sprawdzone już)

    one sie roznia tylko iloscia linii i po ewentualnym zwarciu pinow
    odpowiedzialnych za hot plug musi dzialac

  • 4. Data: 2011-10-08 19:00:28
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > tasmy uzyj

    tasmę dostań do reki gdzieś w PL... :)

    > one sie roznia tylko iloscia linii i po ewentualnym zwarciu pinow
    > odpowiedzialnych za hot plug musi dzialac

    heh, jezeli mialbys urzadzenie za xx tys i mialbys cos zwierać...Support od
    porducenta mamy do kitu wiec mysle ze idac w przeciwnym kierunku = wymień
    płytę będzie najszybszy.

  • 5. Data: 2011-10-08 19:25:56
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-10-08 15:47, vissim pisze:
    > Witam,
    >
    > Możecie polecic dobrą (dostępną) płytę z LGA775 ale z dużą ilością złącz
    > PCIe ?
    > - USB 3.0

    no takiej kombinacji nie widziałem, chyba nie dostaniesz...

  • 6. Data: 2011-10-09 01:35:14
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-08 21:25, Jawi wrote:

    > no takiej kombinacji nie widziałem, chyba nie dostaniesz...

    USB3.0 na śledziu ;)

  • 7. Data: 2011-10-09 10:45:35
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 8.10.2011, vissim napisał(a):

    > Możecie polecic dobrą (dostępną) płytę z LGA775 ale z dużą ilością złącz
    > PCIe ?

    3xPCIe(x1) i 1xPCIE(x16) wystarczy?
    Jeśli tak to GA-P35C-DS3R - powinna jeszcze być w sprzedaży.

    > Potrzebuję 2/3 x PCIe x1 (lub x4) ale kiszka - jeden zawsze jest blisko
    > złącza x16 i nie sposób podłączyć drugą kartę.

    A to dlaczego? Gracie na tym, że 16 tyle miejsca zajmuje? ;P

    > Czyli potrzebne:
    > - 2/3 śledzie x1/4
    > - support dla mniej wydajnych procesorów, np. Intel Celeron Duo

    Spełnione.

    > - 2 śledzie x16

    Po co skoro piszesz, że nie działa na szybszych niż x1?

    > - USB 3.0

    O tym na płycie LGA775 można zapomnieć. Tylko dodatkowo na PCIe.

    BTW. Jeśli potrzebujesz PCIe16 do czegoś innego niż grafika to zawsze
    możesz wykorzystać to jedyne a grafikę zainstalować na zwykłym PCI - chyba
    nie potrzebujecie niewiadomo jakiej wydajności. [???]
    Zawsze też można zastosować coś z wbudowaną grafiką.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 8. Data: 2011-10-09 19:58:47
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > GA-P35C-DS3R

    faktycznie przeoczyłem ten model.
    Dziekuje ci za pomoc. Juz pytam o dostepnosc.

  • 9. Data: 2011-10-09 21:46:50
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "Michal Lukasik" <m...@t...pl> wrote in message

    > O tym na płycie LGA775 można zapomnieć. Tylko dodatkowo na PCIe.

    Są takie.
    http://www.asrock.com/mb/overview.pl.asp?Model=G41MH
    /USB3
    Ale raczej do zestawów "home theatre"

  • 10. Data: 2011-10-09 22:02:13
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > http://www.asrock.com/mb/overview.pl.asp?Model=G41MH
    /USB3
    > Ale raczej do zestawów "home theatre"

    ...czyli tania masówka kierowana do mas ;)