  • 1. Data: 2009-06-04 06:54:58
    Temat: Płyta główna
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Mam takie pytanko. Co moglibyście polecić jako płytę główną do komputera
    na pracownię komputerową, ale żeby miała jedną rzecz. Karta sieciowa
    musi mieć obsługę PXE.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski

  • 2. Data: 2009-06-04 07:20:27
    Temat: Re: Płyta główna
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Thursday 04 June 2009 08:54, Buster wrote:
    > (...) ale żeby miała jedną rzecz. Karta sieciowa
    > musi mieć obsługę PXE.

    Każda obecna płyta ze zintegrowaną kartą sieciową obsługuje PXE... To wymóg
    stawiany przez bodajże PC99...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 3. Data: 2009-06-04 11:19:08
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...please> napisał w wiadomości

    > Każda obecna płyta ze zintegrowaną kartą sieciową obsługuje PXE... To
    > wymóg
    > stawiany przez bodajże PC99...

    Pytanie jeszcze czy chodzi o PXE 1.0 czy 2.0. Czy to bez znaczenia