  • 1. Data: 2021-03-09 12:38:26
    Temat: Płytka zasilacza buforowego
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Witam, mam płytkę z zasilacza buforowego Pulsar pisze ZBP-13,8V/3A(5A) ma
    obcięte wszystkie kable. Doszedłem, że akumulator powinien być 12V 18Ah, ale
    nie mogę znaleźć schematu jaki transformator to zasila ? W obudowie widać
    radiator ale co jest na nim ? Domyslam się, że to jest to U1 na płytce ? Ale
    czy tranzystor czy jakiś LM ?

  • 2. Data: 2021-03-09 12:59:06
    Temat: Re: Płytka zasilacza buforowego
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-03-09 o 12:38, Marek pisze:
> [...]
    > obudowie widać radiator ale co jest na nim ? Domyslam się, że to jest to
    > U1 na płytce ? Ale czy tranzystor czy jakiś LM ?
    narysuj schemat jak umiesz, tu masz przykład
    https://static.elektroda.pl/attach/70_1155833964_178
    5.jpg?sid=53b80659ae39d6be227443067b01cab2

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2021-03-09 13:11:24
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 12:38, Marek pisze:
> [...]
    > obudowie widać radiator ale co jest na nim ? Domyslam się, że to jest to
    > U1 na płytce ? Ale czy tranzystor czy jakiś LM ?

    Transformator ma moc 80VA. Napięcie około 20V AC.
    Nie masz radiatora przy tej płytce?

    yabba

  • 4. Data: 2021-03-09 14:39:28
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > obudowie widać radiator ale co jest na nim ? Domyslam się, że to jest to
    > U1 na płytce ? Ale czy tranzystor czy jakiś LM ?

    Transformator ma moc 80VA. Napięcie około 20V AC.
    Nie masz radiatora przy tej płytce?

    Mam tylko samą płytkę, na zdjęciach wnętrza obudowy z google jest radiator
    ale chyba przykręcony do skrzynki.