  • 1. Data: 2012-09-26 21:06:51
    Temat: Płytki drukowane na podłożu ceramicznym DBC z AlN - gdzie?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    Witam,
    czy ktoś może widział w ofercie jakiejś płytkarni wykonywanie PCB na
    podłożach ceramicznych z azotku glinu?
    Bo szukam i szukam, oferty na podłoża są, ale mimo przechwałek na www
    jakoś nie mogę namierzyć wykonawcy gotowych PCB..

    Michał

  • 2. Data: 2012-09-26 21:59:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Baszyński napisał:

> [...]
    > Bo szukam i szukam, oferty na podłoża są, ale mimo przechwałek na www
    > jakoś nie mogę namierzyć wykonawcy gotowych PCB..

    W http://galwes.pl robią układy grubowarstwowe i płytki ceramiczne
    wraz z montażem. Czy akurat na azotku glinu, tego nie wiem, ale jak
    jest podłoże, to z resztą sobie powinni poradzić. W każdym razie nic
    nie szkodzi zapytać.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2012-09-26 22:05:51
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]
    > wraz z montażem. Czy akurat na azotku glinu, tego nie wiem, ale jak
    > jest podłoże, to z resztą sobie powinni poradzić. W każdym razie nic

    dziś rano rozmawiałem z bardzo miłym panem z Galwesu, ale niestety robią
    tylko sitodrukiem..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 4. Data: 2012-09-27 10:41:45
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 26.09.2012 22:05, schrieb Michał Baszyński:

    > dziś rano rozmawiałem z bardzo miłym panem z Galwesu, ale niestety robią
    > tylko sitodrukiem..

    W Chinach jest wszystko:

    http://www.tradett.com/aln-ceramic-pcb-products/

    Waldek

  • 5. Data: 2012-09-27 18:37:06
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-09-27 10:41, Waldemar Krzok pisze:

    > W Chinach jest wszystko:
    >
    > http://www.tradett.com/aln-ceramic-pcb-products/

    OK, dzięki!

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 6. Data: 2012-09-28 20:50:08
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy ktoś może widział w ofercie jakiejś płytkarni wykonywanie PCB na
    > podłożach ceramicznych z azotku glinu?

    Może układy grubowarstwowe? http://www.telpod.krakow.pl/pl/uslugi.html
    Wojtek

    --