  • Data: 2011-09-10 13:10:53
    Temat: PoRD, bylo: czy pieszy musi sie zatrzymac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Jul 2011, to wrote:

    > begin Artur Maśląg

    > Bronię? Przecież napisałem kilka razy, że on też jest winny, ale zapewne
    > nie wyłącznie.

    Skąd wiesz, że konwencja nie zawiera innego zapisu niż PoRD?
    Zwyczajnie nie chce mi się sprawdzać, więc dopinguję żebyś to
    Ty sprawdził ;)

    > Nie widzę związku. Była mowa o pieszych, którzy wyszli z pomiędzy aut
    > oczekujących na skręt w lewo.

    Moim zdaniem masz 100% racji co do treści przepisu w PoRD: tam
    jest "błąd konstrukcyjny" w postaci dopisania zbędnego warunku.
    I, bez żadnego uzasadnienia, tak po prostu "wydaje mi się"
    że w konwencji będzie dobrze (znaczy oczekuję iż nadrzędny
    zakaz jest bezwarunkowy).

    Jeszcze nie przebiłem się przez cały wątek (i nie przebiję z braku
    czasu), ale krótkie przeszukanie (brak tekstu "konwenc" przy
    prostym przeszukaniu całego wątku) wskazuje, iż niekomu się
    nie chciało (?) *SPRAWDZIĆ*, czy przepis aby nie narusza
    postanowien konwencji.
    A tego się spodziewam.

    pzdr, Gotfryd