  • 1. Data: 2015-09-13 19:15:06
    Temat: Podłączanie pendrive'a do smartfona
    Od: "Artur" <...@...pl>

    W emitowanym dzisiaj odcinku serialu "Prawo Agaty"
    bohaterka wczytuje film zapisany na pendrive'ie bezpośrednio
    do smartfona.
    Czy jest to możliwe, a jeśli tak to na jakich smartfonach?
    W moim smartfonie jest tylko wejście mini USB pozwalające
    połączyć smartfona z komputerem i przenosić pliki między
    komputerem a smartfonem, a także pozwalające ładować
    baterię smartfona.
    Czy mając przelotkę duże USB - mini USB byłoby możliwe
    wczytywanie plików z pendrive'a bezpośrednio do smartfona?

    Pozdrowienia
    Artur

  • 2. Data: 2015-09-13 19:22:30
    Temat: Re: Podłączanie pendrive'a do smartfona
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.09.2015 o 19:15, Artur pisze:
> [...]
    > Czy mając przelotkę duże USB - mini USB byłoby możliwe
    > wczytywanie plików z pendrive'a bezpośrednio do smartfona?

    Jest to możliwe od dawna. Poczytaj o USB OTG np.
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/usb-otg-co-
    to-jest-i-do-czego-sluzy.html

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2015-09-13 19:34:53
    Od: "Artur" <...@...pl>

    > Jest to możliwe od dawna. Poczytaj o USB OTG np.
    > http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/usb-otg-co-
    to-jest-i-do-czego-sluzy.html

    Bardzo dziękuję. Nie wiedziałem o tym.
    Niestety, nie będzie to działało u mnie, bo mój smartfon używa
    Windows Phone.
    Ciekawe czy by zadziałało z nawigacją, która ma w sobie Windows
    CE 5.0.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2015-09-13 19:47:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-13 o 19:34, Artur pisze:

    > Ciekawe czy by zadziałało z nawigacją, która ma w sobie Windows
    > CE 5.0.

    Jeżeli ma port USB osobno... Inaczej nie.
    Mam Beckera 7827 z właśnie osobnym portem USB i w aucie sobie
    przerzucałem dokumenty z pendrive kumpla na kartę SD włożoną do
    nawigacji. Tani chłam marketowy i sporo innych zresztą też nawigacji nie
    ma czegoś takiego.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2015-09-13 20:10:05
    Od: "Artur" <...@...pl>

> [...]
    > dokumenty z pendrive kumpla na kartę SD włożoną do nawigacji. Tani chłam
    > marketowy i sporo innych zresztą też nawigacji nie ma czegoś takiego.

    Dzięki.
    Znalazłem w Internecie, że Twój Becker 7827 też pracuje pod Windows CE,
    ale nie znalazłem pod jaką wersją CE.
    Podłączyłem pendrive'a do nawigacji (ma osobny port USB, podłączyłem
    przez przelotkę), ale system pendrive'a nie widzi. Z widzeniem karty SD
    oczywiście nie ma problemu
    Czy dogrywałeś jakiś dodatkowy program do obsługi USB OTG? Jeśli
    tak, to jak się nazywa i skąd go ściągnąć?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2015-09-13 20:29:59
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-09-13 19:15, Artur wrote:
> [...]
    > Czy mając przelotkę duże USB - mini USB byłoby możliwe
    > wczytywanie plików z pendrive'a bezpośrednio do smartfona?

    jak najbardziej możliwe - np. w Xperiach, Lenovo (HUB OTG USB).

    poczytaj:http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/us
    b-otg-co-to-jest-i-do-czego-sluzy.html

  • 7. Data: 2015-09-13 20:32:01
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-09-13 19:34, Artur wrote:

> [...]
    > Windows Phone.
    > Ciekawe czy by zadziałało z nawigacją, która ma w sobie Windows

    Ja mam stacje multimedialną w aucie pod kontrolą Windows 6 CE - jak
    najbaridzej można podłączyć pendrive po USB, podobnie jak modem GSM,
    karty SD, etc...

  • 8. Data: 2015-09-13 20:37:51
    Od: "Artur" <...@...pl>

    to-jest-i-do-czego-sluzy.html

    > Ja mam stacje multimedialną w aucie pod kontrolą Windows 6 CE - jak
    > najbaridzej można podłączyć pendrive po USB, podobnie jak modem GSM, karty
    > SD, etc...

    Dzięki.
    Mam to samo pytanie jak do Kol. Irokeza:

  • 9. Data: 2015-09-13 20:40:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-13 o 20:10, Artur pisze:

> [...]
    > oczywiście nie ma problemu
    > Czy dogrywałeś jakiś dodatkowy program do obsługi USB OTG? Jeśli
    > tak, to jak się nazywa i skąd go ściągnąć?

    CE 5.0
    Jak napisałem, jest to osobny port USB typu A - czyli bez przelotek
    wtykam sobie Pendrive.
    Na porcie mini-USB służącym do ładowania akumulatora/zasilania nie
    działa USB-OTG, bo nie ma jego obsługi tam.
    Podsumowując - Becker 7827 ma dwa porty USB: mini-USB do zasilania, oraz
    USB do podłączenia pendrive/dysku.
    Obsługa USB jest w systemie CE 5.0, nic nie dogrywałem.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2015-09-13 20:48:08
    Od: "Artur" <...@...pl>

> [...]
    > USB do podłączenia pendrive/dysku.
    > Obsługa USB jest w systemie CE 5.0, nic nie dogrywałem.

    Dziękuję za wyjaśnienie. Moja nawigacja nie ma osobnego portu USB typy A
    (chyba powinno się to nazywać HUB). Podobnie nie ma takiego portu
    mój smartfon.
    Na filmie, o którym pisałem na początku wyglądało na to, że bohaterka
    podłączała pendrive'a do smartfona bez przelotki.

    Pozdrawiam
    Artur