  • 1. Data: 2015-02-18 23:59:27
    Temat: Podlaczenie komp -> TV - dzwiek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wiadomo, ze moglbym podlaczyc standardowym przewodem komputeorwym a dzwiek
    osobno.
    Ale moze jest przeowód ktory wezmie z kompa sygnał video + dzwiek i wrzuci
    wszystko na TV do HDMI?

  • 2. Data: 2015-02-19 00:42:51
    Temat: Re: Podlaczenie komp -> TV - dzwiek
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Wiadomo, ze moglbym podlaczyc standardowym przewodem komputeorwym
    > a dzwiek osobno. Ale moze jest przeowód ktory wezmie z kompa
    > sygnał video + dzwiek i wrzuci wszystko na TV do HDMI?

    wikipedia
    A DVI-D source can output HDMI signals including audio (e.g. ATI 3000-series and
    NVIDIA GTX 200-series)

    sawdust wrote Jan 23 '12 at 3:33
    DVI-I can (sometimes) carry (two-channel) audio. I have a mobo with integrated nVidia
    GeForce 8100.
    The nVidia driver has "HDMI- HDTV audio enabled" (for the DVI connector) even though
    the mobo does
    not have an HDMI connector. The HDTV is connected with a generic DVI-to-HDMI cable.

    a tu konwerter
    http://www.monoprice.com/Product?c_id=101&cp_id=1011
    4&cs_id=1011405&p_id=8124&seq=1&format=2

    --
    Piter

  • 3. Data: 2015-02-19 03:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > audio enabled" (for the DVI connector) even though the mobo does not
    > have an HDMI connector. The HDTV is connected with a generic

    Dzieki.

  • 4. Data: 2015-02-19 12:39:16
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-02-19 o 00:42, PiteR pisze:

> [...]
    >

    > a tu konwerter
    > http://www.monoprice.com/Product?c_id=101&cp_id=1011
    4&cs_id=1011405&p_id=8124&seq=1&format=2

    Ja kiedyś miałem podłączony komputer stacjonarny z TV przez zwykły kabel
    z końcówkami z jednej strony HDMI a z drugiej DVI i dźwięk działał -
    musiałem się tylko namęczyć przy ustawieniach Nvidia (dla mnie nie było
    to specjalnie intuicyjne). Karta graficzna 460 GTX.

  • 5. Data: 2015-02-19 18:14:15
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 18/02/2015 22:59, Budzik wrote:

    > Ale moze jest przeowód ktory wezmie z kompa sygnał video + dzwiek i wrzuci
    > wszystko na TV do HDMI?

    Jeśli masz kartę graficzną z 'HDMI audio controller' to wystarczy zwykły
    kabel HDMI. Niektóre bez tego mają na PCB piny do podłączenia cyfrowego
    dźwięku z karty dźwiękowej i potrafią puścić to na HDMI.
    A jeszcze inne nie potrafią tego wcale. Zależy co masz - nie napisałeś.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 6. Data: 2015-02-19 19:40:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > karty dźwiękowej i potrafią puścić to na HDMI.
    > A jeszcze inne nie potrafią tego wcale. Zależy co masz - nie napisałeś.

    Czasami przejściówki dawane z kartą graficzną (DVI->HDMI) nie przesyłają dźwięku
    (słynne karty asus 3650 pro agp)

  • 7. Data: 2015-02-19 19:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Lukasik m...@t...pl ...

> [...]
    > cyfrowego dźwięku z karty dźwiękowej i potrafią puścić to na HDMI.
    > A jeszcze inne nie potrafią tego wcale. Zależy co masz - nie

    Mam to: :)
    http://allegro.pl/lenovo-m58-c2d-e8400-2x3-0ghz-2gb-
    160gb-dvd-poznan-
    i5029248277.html
    http://allegro.pl/i5029248277.html

  • 8. Data: 2015-02-19 22:29:21
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 19/02/2015 18:40, qwerty wrote:

    > Czasami przejściówki dawane z kartą graficzną (DVI->HDMI) nie przesyłają
    > dźwięku (słynne karty asus 3650 pro agp)

    A gdzie w moim opisie mowa o przejściówce DVI-HDMI?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 9. Data: 2015-02-19 22:43:38
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 19/02/2015 18:59, Budzik wrote:

    > Mam to: :)
    > http://allegro.pl/lenovo-m58-c2d-e8400-2x3-0ghz-2gb-
    160gb-dvd-poznan-
    > i5029248277.html
    > http://allegro.pl/i5029248277.html

    Teoretycznie kabelek 'DisplayPort to HDMI' powinien załatwić sprawę
    (plus oczywiście odpowiedni wybór wyjścia dźwięku w sofcie, który
    używasz), ale różnie to bywa. Sprawdź w instrukcji tego sprzętu czy daje
    dźwięk na DP. Nie kombinuj tylko z 'DisplayPort to DVI' i potem 'DVI to
    HDMI' bo to na 99,9% nie zadziała (mowa o dźwięku, bo z obrazem nie
    powinno być problemów).
    --