  • Data: 2014-07-26 00:40:04
    Temat: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow,

    jestem dosc teoretykiem, mam podstawy w zakresie matematyki
    i fizyki ciala stalego, potrzebuje jakiejs ksiazki (w dowolnym
    jezyku, pod warunkiem, ze bedzie to polski, angielski, albo
    rosyjski), ktora wprowadzi w temat elektroniki analogowej.
    Nie potrzebuje tlumaczenia o krasnoludkach zwanymi elektronami,
    ktore biegna omijajac wszystkie szykany w kawalku miedzi,
    ani rozwazan na temat rownania Schrodingera przy potencjale
    periodycznym. Szukam czegos, co nie bedzie zawieralo wypowiedzi
    typu 'tutaj jest kondensator, tu bedzie calka wiec to pominiemy',
    ani rozwazan scisle teoretycznych, tylko jakiejs pozycji, ktora
    bedzie przedstawiala mozliwie sensowne wprowadzenie do w miare
    szybkiej analizy rzeczywistych ukladow elektronicznych.

    Zdaje sobie sprawe, ze wyglada to troche, jakbym opisywal swoja
    wymarzona narzeczona, ale moze przez przypadek istnieje pozycja,
    ktora nie jest dla uposledzonego matematyczno-fizycznie i do tego
    jest praktycznie nastawiona, dlatego tez pytam:)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski