  • 1. Data: 2012-07-16 12:33:55
    Temat: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    "...Projekt sejmowego zespołu ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego, jeśli
    zostanie zaakceptowany przez Sejm, sprawi, że kierowcom będą grozić kary
    pieniężne wyższe aż o 100 procent. Za przekroczenie prędkości o 50 km/h,
    przejechanie na czerwonym świetle czy zaparkowanie na kopercie, będzie
    trzeba zapłacić nawet tysiąc złotych. Grzywny za wykroczenia to nawet 10
    tysięcy..."
    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/podwyzka-m
    andatow-drogowych-poslowie-szykuja-radykalne-zmiany.
    html

  • 2. Data: 2012-07-16 12:53:02
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "jerzy.n"

> [...]
    > km/h, przejechanie na czerwonym świetle czy zaparkowanie na kopercie,
    > będzie trzeba zapłacić nawet tysiąc złotych. Grzywny za wykroczenia to

    Coś Ci nie pasuje?

  • 3. Data: 2012-07-16 13:04:47
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Użytkownik "jerzy.n"
    >
    > ry
    >
    > Coś Ci nie pasuje?

    Mnie nie pasuje.
    Coraz wyższe mandaty, coraz więcej fotoradarów i coraz więcej wypadków.

    Czy nie sadzisz, że drogą, jaka podążają urzędnicy państwowi i będący na
    ich pasku posłowie, jest niewłaściwa?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 4. Data: 2012-07-16 13:12:44
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.07.2012 13:04, WW pisze:

    > Mnie nie pasuje.
    > Coraz wyższe mandaty, coraz więcej fotoradarów i coraz więcej wypadków.
    >
    > Czy nie sadzisz, że drogą, jaka podążają urzędnicy państwowi i będący na
    > ich pasku posłowie, jest niewłaściwa?

    czemu niewłaściwa?
    http://www.tvn24.pl/ministerstwo-mianuje-na-generala
    -za-fotoradary,265095,s.html

    jak by połamało..: http://tiny.pl/h4qm4

    widać ktoś na górze uważa że jest super i promuje takie rozwiązania...

  • 5. Data: 2012-07-16 13:16:32
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Coraz wyższe mandaty, coraz więcej fotoradarów i coraz
    > więcej wypadków.

    A wystarczyłoby karać za wykroczenia naprawdę zagrażające
    bezpieczeństwu, a nie czaić się w krzakach za chorymi
    ograniczeniami prędkości ;-). Jestem ZA wyższymi mandatami
    za czerwone światło i kopertę, ale z prędkościami to już
    zaczyna być paranoja... Np. w Szczecinie SM ma kilka swoich
    ulubionych miejsc, gdzie stawia karmniki. Tam oczywiście
    nikt nawet nie zbliża się do jezdni, chodniki są ładnych
    kilka metrów dalej (czasem nawet oddzielone barierami
    dźwiękochłonnymi) i nie ma żadnej potrzeby przechodzenia
    przez ulicę, ale dzielni strażnicy pilnują bezpieczeństwa
    duchów ;-).

    > Czy nie sadzisz, że drogą, jaka podążają urzędnicy
    > państwowi i będący na ich pasku posłowie, jest
    > niewłaściwa?

    Urzędnicy troszczą się o wpływy do kasy, a nie o nasze
    bezpieczeństwo ;-). W końcu z czegoś muszą mieć te swoje
    pensje...

  • 6. Data: 2012-07-16 13:19:46
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-16 13:04, WW pisze:
    > Coraz wyższe mandaty, coraz więcej fotoradarów i coraz więcej wypadków.
    >
    > Czy nie sadzisz, że drogą, jaka podążają urzędnicy państwowi i będący na
    > ich pasku posłowie, jest niewłaściwa?

    Przegięcie zawsze jest szkodliwe

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Fotoradary-zmniejs
    zaja-bezpieczenstwo,wid,14762196,wiadomosc.html
    http://tiny.pl/h4qmn

  • 7. Data: 2012-07-16 13:35:34
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    WW <w...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
    jak bym rządził, i by mi na kasie nie zależało a tylko na poprawie
    bezpieczeństwa, to bym zniósł mandaty dla tubylców. Za to zrobiłbym 6 punktów
    zamiast dwudziestu czterech ale zostawił dotychczasowy taryfikator. Za jazdę
    bez PJ, jak ktoś zdał do urzędu za punkty, konfiskata samochodu na którym było
    wykroczenie powodujące utratę uprawnień. A ze w Polsce nie ma za dużo
    pieniędzy to potrzebne są i punkty i mandaty. Oglądam niedawno w tv program.
    Złapali gościa. Mandat 600 i 18 punktów. Gościu mówi że policjant przerobił go
    właśnie na bezrobotnego bo ma już 16 punktów. Nic tylko policjant powinien
    wyjąć pałę i mu wpierdolić za taką gadkę.

  • 8. Data: 2012-07-16 13:38:22
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    jerzy.n <d...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > przejechanie na czerwonym świetle czy zaparkowanie na kopercie, będzie
    > trzeba zapłacić nawet tysiąc złotych. Grzywny za wykroczenia to nawet 10

    Nie " jeśli zostanie zaakceptowany przez Sejm" a po zaakceptowaniu przez Sejm.
    Sprawa jest przesądzona.

  • 9. Data: 2012-07-16 13:44:41
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > właśnie na bezrobotnego bo ma już 16 punktów. Nic tylko policjant powinien
    > wyjąć pałę i mu wpierdolić za taką gadkę.

    Podobną sytuacje na żywo widziałem , taki pijaczek wsiadł do samochodu aby
    przywieźć dalsze "paliwo" , w sumie miał z 500 m. do kiosku i pech, zgarnęła
    go policja i nawiekszym problemem faceta było pytanie do policjanta, jak on
    jutro do pracy pojedzie :-))

  • 10. Data: 2012-07-16 13:45:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/podwyzka-
    mandatow-drogowych-poslowie-szykuja-radykalne-zmiany

    A dodatkowo - ITD zainstaluje wkrotce swoje fotoradarki. Dzis
    uszlyszalem ze na dolnym slasku po wakacjach i skonczy sie jechanie do
    Warszawy po 4 pasach setka przez wies :-)

    Na szczescie stosowna autostrada juz blisko konca, ale wtedy pewnie
    ITD przeniesie swoje FR dalej.
    Co prawda tam to inne wojewodztwo :-)

    I tym oto sposobem kierowcy z przyjemnoscia zaplaca dodatkowe 10gr/km
    :-)

    J.