  • 1. Data: 2012-07-16 09:28:11
    Temat: Pozdro czerwona Insignia Gliwice - Mirek?
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Upolowany na A4 na bramkach w Gliwicach w sobote kol 17-tej :)
    Chcialem machac, trojkatowac, ale Insignia zebrala sie zwawo go galopu.
    No i ja nie mam Viatolla, utknalem na bramce...

    Radarro i Touring

  • 2. Data: 2012-07-16 20:43:20
    Temat: Re: Pozdro czerwona Insignia Gliwice - Mirek?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 16 Jul 2012 07:28:11 +0000 (UTC), "Radarro"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Upolowany na A4 na bramkach w Gliwicach w sobote kol 17-tej :)

    Na 99% Mirek jechał tym paździerzem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-07-17 10:22:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-16 09:28, *Radarro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Upolowany na A4 na bramkach w Gliwicach w sobote kol 17-tej :)

    Tak to ja, młoda wymyśliła sobie wizytę w IKEI :) - dzięki za
    pozdrowienia :)

    > Chcialem machac, trojkatowac, ale Insignia zebrala sie zwawo go galopu.
    > No i ja nie mam Viatolla, utknalem na bramce...

    Ja tez nie mam ;) - nie napisali nigdzie, że to tylko Viatoll, a z
    zerowym biletem przejazd jest tam błyskawiczny :)
    Zwykle zresztą jadę przez węzeł Sośnica, bo korki na bramkach zwykle są
    spore - no ale w sobotę po południu zaryzykowałem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2012-07-17 10:23:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-16 20:43, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Na 99% Mirek jechał tym paździerzem :)

    Zazdrośnik ;)

  • 5. Data: 2012-07-17 10:52:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-17 10:23, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-07-16 20:43, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Zazdrośnik ;)

    Trza by to padło dorwać stojące. I akurat mieć przy sobie "śnieg w
    spraju". Ciekawe jakby wyglądało z napisem "STRASZ" na boku... ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-07-17 11:29:19
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    > Tak to ja, młoda wymyśliła sobie wizytę w IKEI :) - dzięki za
    > pozdrowienia :)

    Pacz Pan, tez jechalem do Ikei :) Na parkingu juz sie nie ogladalem bo padalo.

> [...]
    > Zwykle zresztą jadę przez węzeł Sośnica, bo korki na bramkach zwykle są
    > spore - no ale w sobotę po południu zaryzykowałem :)

    Ja na to nie wpadlem (tez zerowy bilet) Ostatnio sie naczytalem, jak to
    Tirmani sie burza ze "ich" pas viatoll osobowki blokuja.

    Od kiedy dzialaja bramki przestalem jezdzic A4... Do roboty jade albo przez
    miasto, albo przez Bojkow, jakos idzie.

    PS - moze jaki Slaski spot by sie przydal? :) Dawno nie bylo!

    RdR

  • 7. Data: 2012-07-17 13:07:50
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > Trza by to padło dorwać stojące. I akurat mieć przy sobie "śnieg w
    > spraju". Ciekawe jakby wyglądało z napisem "STRASZ" na boku... ;)

    Nie mogles wpasc na ten pomysl poltora miesiaca temu? Snieg w sprayu mam, a
    okazja byla :-P

    --
    Axel

  • 8. Data: 2012-07-17 13:30:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-17 13:07, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Nie mogles wpasc na ten pomysl poltora miesiaca temu? Snieg w sprayu mam, a
    > okazja byla :-P

    No :)
    Sam jestem ciekawy jak by to wyglądało ;)

  • 9. Data: 2012-07-17 13:33:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-17 11:29, *Radarro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Pacz Pan, tez jechalem do Ikei :) Na parkingu juz sie nie ogladalem bo padalo.

    Zawsze parkuje na dole - sporo miejsca, nie pada lub nie grzeje, tylko
    te schody ;)

    > Ja na to nie wpadlem (tez zerowy bilet) Ostatnio sie naczytalem, jak to
    > Tirmani sie burza ze "ich" pas viatoll osobowki blokuja.

    Z radiem jeszcze tak nie jechałem - może w piatek spróbuję :)

    > Od kiedy dzialaja bramki przestalem jezdzic A4... Do roboty jade albo przez
    > miasto, albo przez Bojkow, jakos idzie.
    >
    > PS - moze jaki Slaski spot by sie przydal? :) Dawno nie bylo!

    Jak najbardziej za! Tylko nie przez najbliższe tygodnie, bo właśnie w
    piątek wyruszam w Lubelskie na zasłużone trzytygodniowe wakacje :)

  • 10. Data: 2012-07-17 15:31:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 17 Jul 2012 10:23:18 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Zazdrośnik ;)

    Zaraz tam zazdrośnik :) Z Mexxem ustalilismy chyba, że to paździerz :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280