  • 1. Data: 2010-06-23 13:55:57
    Temat: Podziekowanie(Boruta).
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Wielkie dzieki dla goscia z Klubu Boruta MC z Pruszkowa, za pogawedke nt. FZ1 i
    cos jeszcze(specjalnie nie napisalem co, aby nie bylo zaraz wianuszka chetnych)
    pod salonem Yamahy na Polczynskiej.

    Wielkie Dzieki raz jeszcze.

    Koczis
    R1

    P.S. milego wyjazdu :)

  • 2. Data: 2010-06-23 14:41:08
    Temat: Re: Podziekowanie(Boruta).
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nt. FZ1 i cos jeszcze(specjalnie nie napisalem co, aby nie bylo zaraz
    > wianuszka chetnych) pod salonem Yamahy na Polczynskiej.

    Ale kogo to interesuje? Pogadałeś z Miśkiem, podziękowałeś na miejscu i
    styka. Po jakiego chuja to upubliczniać? Aż tak dobrze Ci zrobił, że musisz
    pochwalić się całemu światu?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-06-23 14:58:28
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 23/06/2010 16:41, Grzybol wrote:
    > U?ytkownik "Koczis"<x...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ale kogo to interesuje? Pogada?e? z Mi?kiem, podziekowa?e? na miejscu i
    > styka. Po jakiego chuja to upubliczniaae? A? tak dobrze Ci zrobi?, ?e musisz
    > pochwaliae sie ca?emu ?wiatu?

    aleś mu pojechał :)

    --
    mysiar

  • 4. Data: 2010-06-23 15:48:26
    Od: "Heniek" <k...@g...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message

    Grzybol, Grzybol

    Ty Chuju

  • 5. Data: 2010-06-23 19:35:50
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Grzybol napisal:
    Po jakiego ch... to upubliczniać?

    Poniewaz sa jeszcze ludzie bezinteresowni i mili, dzieki ktorym motocykle to cos
    wiecej niz tylko stal do zapier..., ale Ty i tak tego nie pojmiesz.

    Z Powazaniem
    Koczis
    R1

    P.S. jesli mozesz to nie komentuj, bo to nic ciekawgo nie wnosi.

  • 6. Data: 2010-06-23 20:49:55
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Grzybol napisal:
    > Po jakiego ch... to upubliczniać?
    > Poniewaz sa jeszcze ludzie bezinteresowni i mili, dzieki ktorym
    > motocykle to cos wiecej niz tylko stal do zapier...,

    Nie komentuję - odpowiadam:
    Są. Jest ich wielu, nikt w to nie wątpi.

    > ale Ty i tak tego
    > nie pojmiesz.

    Dlaczego niby tego nie pojmę? Czy to coś skomplikowanego?

    > Z Powazaniem
    > Koczis
    > R1
    > P.S. jesli mozesz to nie komentuj, bo to nic ciekawgo nie wnosi.

    Nie komentuję - odpowiadam:
    Co ciekawego wniósł Twój pierwszy post oraz ten powyższy?

    Kwintesencja: jeśli idziesz ulicą i wysypią Ci się kartofle z torby, a
    uczynna pani pomoże Ci je pozbierać bezinteresownie, to piszesz natychmiast
    o tym w internecie na grupie dyskusyjnej alt.kartofle.pl ? I zamist
    podziękować pani na miejscu robisz to przez inetrnet?

    Rozumiem - są jeszcze ludzie bezinteresowni i mili dla których kartofle to
    coś więcej, niż tylko papka jebana podawana ze schabowym...

    Czy dobrze zrozumiałem?

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-06-24 12:00:33
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem - są jeszcze ludzie bezinteresowni i mili dla których kartofle to
    > coś więcej, niż tylko papka jebana podawana ze schabowym...

    100% racji!!
    Jest jeszcze wiele podobnych, bez sensownych postów na tej grupie i jedyne
    co mnie rozwala to ilość odpowiedzi na nie - znaczy jest popyt na mdłości
    czy jak??

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 8. Data: 2010-06-24 12:11:44
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jun 23, 4:41 pm, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > styka. Po jakiego chuja to upubliczniać? Aż tak dobrze Ci zrobił, że musisz

    Nie zauwazyles wczesniej bloga?

    --
    Artu / Kef & padaki

  • 9. Data: 2010-06-24 12:12:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Karambol pisze:

    > 100% racji!!

    no, ja też lubie schabowy z kartoflami. i tez uważam, że trzeba do tego
    coś więcej...

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 10. Data: 2010-06-28 22:22:43
    Od: marider <m...@g...pl>

    gildor pisze:

    > no, ja też lubie schabowy z kartoflami. i tez uważam, że trzeba do tego
    > coś więcej...

    Ogóra i pol litra, lub wiecej ;>

    MSPANC
    --