  • 1. Data: 2010-06-22 22:55:39
    Temat: Zapraszamy na Dni otwarte Honda Motorista 2-4 lipca
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Honda Motorista zaprasza serdecznie na DNI OTWARTE 2-4 lipca 2010.

    Nadchodzą wakacje, a więc najwyższy czas zamiast o pracy pomyśleć trochę o sobie!

    Proponujemy Wam spędzenie z nami weekendu 2-4 lipca w trakcie którego
    przygotowaliśmy dla Was sporo atrakcji a m.in.:
    - Jazdy testowe nowościami Hondy VFR1200FD !!!!, VT1300X Fury, oraz VT750S,
    - SUPER PROMOCJE CENOWE 20% na kaski Marushin, 10% na kaski Caberg, 5% na
    kaski SHOEI, 5% na ubrania SPIDI
    - Darmowe przeglądy stanu motocykla przed wakacyjnymi wyjazdami (10
    najważniejszych punktów serwisowych)
    - Liczne konkursy z nagrodami (m.in.3 x rekawice Racer, kupony zakupowe 3 x
    250zł, 30 spray'ów do łańcucha, 15 pająkow, 6 ładowarek do akumulatora,
    koszulki, czapki, gadżety)
    - W sobotę NOCNE ZAKUPY trwają do 24:00, a okraszone będą imprezą, grillem i
    muzyką w barze Motorista
    - duży wybór letniej odzieży na upalne dni
    - jazdy testowe w kaskach SHOEI i bezpłatny serwis kasków SHOEI
    - i wiele innych atrakcji

    Wśród wszystkich nas odwiedzających oraz wśród kupujących rozlosujemy
    atrakcyjne nagrody.

    Mamy nadzieję, że nasza propozycja pomoże Wam przygotować się do wakacyjnych
    podróży zarówno nastrojem jak i ekwipunkiem :-)

    Pozdrawiamy
    Ekipa Motorista
    www.motorista.pl

    P.S.
    To oczywiście mogłbyłby być SPAM gdyby nie to, że promocje i jazdy testowe
    interesują prawie wszystkich motocyklistów ;-)

  • 2. Data: 2010-06-23 09:15:46
    Od: "- MarusC" <m...@W...gazeta.pl>

    > Honda Motorista zaprasza serdecznie na DNI OTWARTE 2-4 lipca 2010.
    >

    > - Jazdy testowe nowościami Hondy VFR1200FD

    E tam znowu nie dacie się przejechać.

    > - duży wybór letniej odzieży na upalne dni

    A letnich spodni dla kobity nie ma.

    >bezpłatny serwis kasków SHOEI

    Przyszły pinloki do Horneta?

    Marek
    R1200GS
    F650 95 sprzedam

  • 3. Data: 2010-06-23 10:14:15
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-23 11:15, - MarusC pisze:
    [..]
    > E tam znowu nie dacie się przejechać.
    [..]

    Czemu? Ja jeździłem bez problemu :) Teraz chętnie przejadę się wersją z DCT.

    --
    duddits

  • 4. Data: 2010-06-23 11:20:10
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@W...gazeta.pl>

    - MarusC <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > E tam znowu nie dacie się przejechać.

    damy, damy :-)w który dzień i o ktorej sobie zyczysz wyslij prosze maila na
    M...@m...pl
    ekstrakt z naszego newslettera
    Ilość możliwych jazd testowych jest niestety ograniczona, dla tego chętnych
    poprosimy o wcześniejsze maile na adres m...@m...pl z
    wyszczególnieniem interesującego Was modelu (maksymalnie dwóch) który
    chcielibyście wypróbować. Podajcie też Imię, Nazwisko, adres, tel kom., numer
    prawa jazdy.
    Pozwoli nam to wypełnić wcześniej dokumenty wypożyczenia i zostawi więcej
    czasu na przyjemności z jazdy :-)

    > A letnich spodni dla kobity nie ma.

    > Przyszły pinloki do Horneta?

    przekazane do chlopakow na akcesoria, spodziewaj sie maila :-)

    pozdrawiam
    Asterix

  • 5. Data: 2010-06-23 20:55:59
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Cze, 13:20, "Przemysław Budnicki" <a...@W...gazeta.pl>
    wrote:
> [...]
    Astero, czy ja moge sie podpiac delikatnie pod ten spam, ktory moze
    nie jest spamem skoro motocyklisci kochaja rabaty?

    pzdr, dr
    14/525