  • 1. Data: 2011-10-12 10:29:11
    Temat: Podziękowanie dla czarnego Audi - CB rządzi :-)
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Pragnę tu podziękować kierowcy czarnego Audi, który wczoraj w okolicy
    Opatowa pokazał mi objazd. Opatów zablokowany na skutek tragicznego
    wypadku. Policja zatrzymuje wszystkich i kieruje na dalekie objazdy.
    Nagle, przez CB, ze stojącego przede mną Audi słyszę głos, żebym się
    nie martwił i że on mnie zaprowadzi objazdami do Opatowa. Pokazał taki
    skrót, że momentami był chyba węższy od samochodu, ale przejechaliśmy.
    Wyrazy szacunki i podziękowania dla nieznanego kolegi na trasie.

    Może tu czasem zagląda ?.

    Oby więcej takich kierowców.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2011-10-12 11:35:43
    Temat: Re: Podziękowanie dla czarnego Audi - CB rządzi :-)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-12 10:29, WW pisze:

    > Pragnę tu podziękować kierowcy czarnego Audi, który wczoraj w

    Nie mogłeś mu na CB podziękować ?

    Ja pierdolę, co za inteligent ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 3. Data: 2011-10-12 11:39:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Nie mogłeś mu na CB podziękować ?
    >
    > Ja pierdolę, co za inteligent ...

    Nie czepiaj sie, kolega pierwszy raz wyjechal na ulice od momentu
    sterroryzowania przez motocykliste to i sytuacje normalne dla jezdzacych
    sa dla niego nielada przezyciem ktorym sie musial pochwalic.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2011-10-12 11:45:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 12 Oct 2011 11:35:43 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Ja pierdolę, co za inteligent ...

    ROTFL

    Prawdziwy zgrzyt powstanie gdy się okaże, że Audi nie było czarne, tylko
    głęboko granatowe i ktoś inny weźmie te podziękowania. Wtedy tamten
    właściwy będzie poszkodowany! :(

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-10-12 11:57:21
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 11:35:43 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nie mogłeś mu na CB podziękować ?

    Ruchu za dużego na grupie nie ma więc i podziękowania nie zaszkodzą. Dobrze
    jest usłyszeć, że jest trochę dobrych ludzi.

    > Ja pierdolę, co za inteligent ...

    Trochę kultury, kolego!

  • 6. Data: 2011-10-12 12:39:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Wednesday, October 12, 2011, 11:45:31 AM, you wrote:

> [...]

    > Prawdziwy zgrzyt powstanie gdy się okaże, że Audi nie było czarne, tylko
    > głęboko granatowe i ktoś inny weźmie te podziękowania. Wtedy tamten

    <palmface>

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-10-12 12:46:23
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Korzystając z okazji - pragnę podziękować sąsiadce, która wczoraj
    pożyczyła mi szklankę cukru. Być może tu zagląda, być może nie.

  • 8. Data: 2011-10-12 13:03:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 12 Oct 2011 11:57:21 +0200, Ghosthunter

    > Trochę kultury, kolego!

    Tak jest! Niech se idzie na inny kanał
    a nie na ogólnym bluzga! ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-10-12 14:46:51
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 12:46:23 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Korzystając z okazji - pragnę podziękować sąsiadce, która wczoraj
    > pożyczyła mi szklankę cukru. Być może tu zagląda, być może nie.

    NTG! To na grupę o cukrze, szklankach albo sąsiadkach.

  • 10. Data: 2011-10-12 14:51:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-10-12 12:46, *Marcin N* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Korzystając z okazji - pragnę podziękować sąsiadce, która wczoraj
    > pożyczyła mi szklankę cukru. Być może tu zagląda, być może nie.

    Komu dosypałeś do baku? - w końcu to PMS :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l