  • 1. Data: 2011-10-12 02:14:46
    Temat: Bylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Temat malych aut za bardzo male pieniadze pojawia sie rzadziej, niz temat
    duzych.
    No wiec ja zadam pytanie: jaki niewielki samochod jest bardzo prosty w
    budowie i niezawodny, prosty jak cep i niedrogi w zakupie?
    Dla ulatwienia przyjmijmy, ze maks. budzet to 5 tys,, roczniki 1990-1995,
    paliwo b+LPG lub diesel. Ma malo palic i dac rade pokonywac 5-7 tys. km na
    rok. Dynamika niewazna, moc niewazna, wyposazenie niewazne.

    Moje typy to:
    Toyota Corolla (E9/E10)
    Toyota Starlet
    Nissan Sunny
    Citroen AX i Saxo
    Corsa B 1.7 D

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-10-12 10:39:16
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > paliwo b+LPG lub diesel. Ma malo palic i dac rade pokonywac 5-7 tys. km na
    > rok. Dynamika niewazna, moc niewazna, wyposazenie niewazne.

    Jesli mogą być nowsze to lanos 1,5 lub 1,6 z gazem. za 5 kzł w lanosach
    można przebierać, poza tym mało podatne na rdzę. Ewentualnie polo/ibiza 1,9
    SDI (choć nie wiem, czy da radę za 5000 zł zakupić). Twoje typy poza tymi
    Citroenami to pewnie w większości już ruda zjada. :)

  • 3. Data: 2011-10-12 10:42:39
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-10-12 02:14, Maciek pisze:

> [...]
    > paliwo b+LPG lub diesel. Ma malo palic i dac rade pokonywac 5-7 tys. km na
    > rok. Dynamika niewazna, moc niewazna, wyposazenie niewazne.

    Ciezko popatrzec pare watkow wczesniej?

  • 4. Data: 2011-10-12 11:08:07
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

    > No wiec ja zadam pytanie: jaki niewielki samochod jest bardzo prosty w
    > budowie i niezawodny, prosty jak cep i niedrogi w zakupie?

    Nissan Micra, niezniszczale auto

  • 5. Data: 2011-10-12 11:39:56
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Nissan Micra, niezniszczale auto
    też popieram nissan Micra..
    znam rocznik 1998 - jest zeroawaryjne i do tego nie rudzieje.
    pozdr.
    gr

  • 6. Data: 2011-10-12 13:45:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 10:42:39 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > Ciezko popatrzec pare watkow wczesniej?

    A bylo cos? Nie kojarze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2011-10-12 13:47:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 10:39:16 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

    > Twoje typy poza tymi
    > Citroenami to pewnie w większości już ruda zjada. :)

    E, Toyoty sie niezle trzymaja. Nissany chyba gorzej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2011-10-12 16:25:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > paliwo b+LPG lub diesel. Ma malo palic i dac rade pokonywac 5-7 tys. km na
    > rok. Dynamika niewazna, moc niewazna, wyposazenie niewazne.

    Matiz, Lanos. Proste jak nie wiem co.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-10-12 16:26:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-12 16:25, Lewis pisze:

    > Matiz, Lanos. Proste jak nie wiem co.

    Jeszcze Golf MK2 ale to trochę rocznikowo się nie łapie. Ale też prosty
    i bezawaryjny.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2011-10-12 21:04:42
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > Matiz, Lanos. Proste jak nie wiem co.

    Otóż to, kup za 4000. Za 1000 zrobisz mu niemały remont
    i można jeszcze śmigać...

    Pzdr
    Paweł