  • 1. Data: 2019-01-24 09:27:32
    Temat: Poganiacz drogowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nie tak dawno była dyskusja o poganianiu światłami
    Wczoraj na takiego niecierpliwego trafiliśmy z żoną
    Żona prowadziła, ja jako pasażer, teren zabudowany ograniczenie do 50km/h jechała ok
    45km/godz ruch na drodze umiarkowany
    Z tyłu jakiś gość nadjechał, w mercu(tak się dziwnie złożyło;)) i zaczął na nas
    oprócz migania światłami dodatkowo trąbić.
    Oczywiście powiedziałem żonie że ma zwolnić do prędkości spacerowej bo może
    niecierpliwy Pan z tyłu ma problem z wyprzedzaniem przy prędkości ok 50km/godz
    Małżonka grzecznie zwolniła, idiota drogowy chyba przypomniał sobie że manewr
    wyprzedzania na naukach jazdy był ćwiczony, w końcu wyprzedził nas, ale jak się
    zrównał z nami to jakieś nerwowe ruchy rękoma wykonywał pod naszym adresem
    Pewnie Marek S jakoś zinterpretuje ten sposób komunikacji na drodze bo ja prawdę
    mówiąc nie zrozumiałem tej mowy. Wyglądało mi to na mowę nienawiści a to teraz
    karalne ponoć jest

  • 2. Data: 2019-01-24 09:38:13
    Temat: Re: Poganiacz drogowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-24 o 09:27, Kris pisze:
    > Oczywiście powiedziałem żonie że ma zwolnić do prędkości spacerowej
    No i dolałeś oliwy do ognia. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2019-01-24 09:56:09
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > No i dolałeś oliwy do ognia. :-)

    Zmniejszenie prędkości jest w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem
    gdy ktoś siedzi na zderzaku, bo minimalizuje skutki ewentualnego
    uderzenia w tył naszego samochodu.
    Tak będę mówił w sądzie w razie czego :)
    Umożliwienie wyprzedzania też jest dobrym wykrętem - o ile nie ma linii
    ciągłej przez całą miejscowość.

    Ale i tak wszyscy wiedzą, że głównym celem jest wkurzenie tego debila :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-01-24 10:12:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 09:56:26 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:

    > Ale i tak wszyscy wiedzą, że głównym celem jest wkurzenie tego debila :)

    Nawet przez myśl mi przeszło żeby pojechać za tym typem i gdzieś na parkingu poprosić
    aby przetłumaczył swoja mowę na jerzyk zrozumiały dla mnie. Ale my w twingo, on w
    mercu- szans nie było;)

  • 5. Data: 2019-01-24 10:48:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-01-24 09:56, Miroo wrote:

    > Zmniejszenie prędkości jest w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem
    > gdy ktoś siedzi na zderzaku, bo minimalizuje skutki ewentualnego
    > uderzenia w tył naszego samochodu.

    najlepiej gwaltownie predkosc zmniejszyc do zera - to zdecydowanie
    zminimalizuje. bagaznik.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2019-01-24 10:59:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 10:48:56 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:

    > najlepiej gwaltownie predkosc zmniejszyc do zera

    To jest w sumie najrozsądniejsze rozwiązanie, bo jeśli ktoś za Tobą miga, trąbi,
    łapami macha to pewnie coś nie tak z Twoim autem(koło odpada np tylne) albo ten
    machająco-trabioco-migający pomocy potrzebuje.
    Warto się więc zatrzymać i zapytać o co chodzi.

  • 7. Data: 2019-01-24 11:41:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-24 o 09:56, Miroo pisze:

> [...]
    > Tak będę mówił w sądzie w razie czego :)
    > Umożliwienie wyprzedzania też jest dobrym wykrętem - o ile nie ma linii

    W podobnych sytuacjach klikam w tempomat i jadę cały czas stabilnie
    równiutko z dopuszczalną.

    > Ale i tak wszyscy wiedzą, że głównym celem jest wkurzenie tego debila :)

    Gdybym chciał dać do myślenia mrugającemu, to mógłbym powolutku klikać
    na tempomacie po 1 km/godz. w dół co jakiś czas. Ale nie robię tego,
    tylko utrzymuję stabilną prędkość równą maksymalnej prędkości
    dopuszczalnej na tym odcinku drogi.

  • 8. Data: 2019-01-24 12:40:57
    Od: p...@g...com

    -- W podobnych sytuacjach klikam w tempomat i jadę cały czas stabilnie równiutko z
    dopuszczalną.

    dokladnie, olac dzbana :-)

[...]

    to sie nazywa *gotowanie żaby* zanim koles sie zorientuje co jest grane z tylu juz
    podjezdza kolejny nerwus i zaczyna go poganiac :-)

  • 9. Data: 2019-01-24 16:55:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-24 o 10:59, Kris pisze:
    > bo jeśli ktoś za Tobą miga, trąbi, łapami macha to pewnie coś nie tak z Twoim
    autem(koło odpada np tylne)
    Albo zapomniał o zwierzaku na smyczy.

    Robert

  • 10. Data: 2019-01-24 17:55:28
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    machająco-trabioco-migający pomocy potrzebuje.
    > Warto się więc zatrzymać i zapytać o co chodzi.

    Trzeba uważać. Ja tak właśnie zintepretowałem miganie i skończyło się na
    małej kolizji i sądzie w następstwie. Wyrok... przedziwny. Ponad tysiak
    i półroczny zakaz prowadzenia.

    Chyba lepiej nie reagować jednak.

    Miłego.
    Irek.N.