  • 1. Data: 2011-04-10 22:44:31
    Temat: Pokrowce, Oxford Aquatex i inne
    Od: Glub <g...@g...com>

    Muszę kupić pokrowiec... lecz sprzedawca mi robi wodę z mózgu twierdząc
    że ten pokrowiec w ciapki moro :

    http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/35/47/
    22/1535472255

    jest oddychający w przeciwieństwie do tego:

    http://www.tbiketomek.nazwa.pl/zdjecia/oxford-pokrow
    iec.bmp

    Ten to co un zacz?
    http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/05/19/
    92/1505199226

    --
    Glub
    SWT-400

  • 2. Data: 2011-04-11 06:43:54
    Temat: Re: Pokrowce, Oxford Aquatex i inne
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 00:44:31 +0200, Glub napisał(a):

    > Muszę kupić pokrowiec...

    Czemu musisz? No chyba, że chcesz lekko schować moto przed oczami
    wścibskich.
    Ja swego czasu kupiłem sobie pokrowiec na moto (materiałowy,
    impregnowany, 'oddychający'), jednakże po miesiącu, dwóch zrezygnowałem
    z jego użytkowania - jedyne przed czym chronił motocykl to kurz, bo
    przed wilgocią na pewno nie.

    > lecz sprzedawca mi robi wodę z mózgu twierdząc
    > że ten pokrowiec w ciapki moro :
    >
    > http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/15/35/47/
    22/1535472255

    > jest oddychający

    Mam coś takiego - też kupiony na alledrogo, tyle że jednobarwny. Fajnie
    wykonany, dobrze sprawujące się 'ściągacze', nieprzemakalny materiał,
    itd.

    >w przeciwieństwie do tego:
    >
    > http://www.tbiketomek.nazwa.pl/zdjecia/oxford-pokrow
    iec.bmp

    Sąsiad 'parkingowy' czymś takim skrywa swojego skuterka - dla mnie to
    wygląda jak grubsza folia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2011-04-11 09:06:52
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    iec.bmp

    > Sąsiad 'parkingowy' czymś takim skrywa swojego skuterka - dla mnie to
    > wygląda jak grubsza folia.

    Jeżeli to jest aquatex (a wygląda) , to jest to tkanina tkana, żadna folia.
    Faktycznie"oddychająca", zimą w garażu nieogrzewanym nic się nie
    kondensowało
    (w przeciwieństwie do doświadczeń z np. Lidla - patrz tamten wątek).

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-04-11 09:11:49
    Od: Glub <g...@g...com>

    Seba <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > impregnowany, 'oddychający'), jednakże po miesiącu, dwóch zrezygnowałem
    > z jego użytkowania - jedyne przed czym chronił motocykl to kurz, bo

    Własnie przed kurzem i bezpośrednią wodą.
    Parking mam społeczny pod chmurką a na razie nie mam pięciu stówek na
    mototenta.
    Który przed wilgocią tez nie chroni...

    22/1535472255

    > Mam coś takiego - też kupiony na alledrogo, tyle że jednobarwny. Fajnie
    > wykonany, dobrze sprawujące się 'ściągacze', nieprzemakalny materiał,
    > itd.

    Ten moro miałem poprzednio- na słońcu fajnie wypłowiał.
    Lecz dalej nie wiem czy morowy oddycha czy nie.

    Czyli odpada...

    --
    Glub SW-T400

  • 5. Data: 2011-04-11 09:25:20
    Od: Gravel <m...@g...com>

    On Apr 11, 11:11 am, Glub <g...@g...com> wrote:

    owiec.bmp

    > Czyli odpada...

    Ja mam tego Oxforda, wcale nie jest z folii. To srebrne raczej nie
    oddycha, ale to czarne jest przewiewne. Generalnie niezle sie sprawuje
    - mam go ponad 2 lata, z tego 1,5 sezonu pod chmurka i nie bylo
    problemow. Inna sprawa, ze nie chroni 100% przed woda, zawsze cos
    przecieknie jak ostro pada, ale z drugiej strony bardzo szybko schnie
    i oto glownie chodzi.

    Pozdr
    Gravel

    --
    VN800

  • 6. Data: 2011-04-11 11:30:42
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 09:11:49 +0000 (UTC), Glub napisał(a):

    > Własnie przed kurzem i bezpośrednią wodą.
    > Parking mam społeczny pod chmurką a na razie nie mam pięciu stówek na
    > mototenta.

    Ja też na codzień parkuję moto na dworze, pod chmurką (w miesiącach w
    którcyh jeżdżę motocyklem na codzień - zimą chowam go do ciepłego i
    suchego garażu). Zrezygnowałem z pokrowca - IMO motocykl jest znacznie
    częście mokry stojąc pod plandeką, aniżeli jej pozbawiony.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2011-04-11 11:58:11
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 11 Apr 2011 13:30:42 +0200, Seba <s...@g...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > suchego garażu). Zrezygnowałem z pokrowca - IMO motocykl jest znacznie
    > częście mokry stojąc pod plandeką, aniżeli jej pozbawiony.

    Ja to bym chciał taki mały pokrowiec coby przykrywał tylko kanapę, bak i
    instrumenty,
    wystarczy że będzie suchy ten kawałek na którym będę siadać i nie będzie
    kapać
    do stacyjki. Ale niestety czegoś takiego nigdzie jakoś nie widziałem.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 8. Data: 2011-04-11 13:25:01
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

> [...]
    > nie będzie kapać
    > do stacyjki. Ale niestety czegoś takiego nigdzie jakoś nie

    Podjedź do jakiejś firmy reklamowej co banery drukują, wymierz
    ile ci trzeba żeby zakryć bak i siedzenie i trochę na boki. Utną
    ci z metra i pozakładają oczka, pod oczka wiążesz pocięte na pół
    gumy do spianania bagażu z hakami i zapinasz o wydech, podnóżek,
    gmola czy co tam będzie pasować :)

    --

    morghul

  • 9. Data: 2011-04-12 08:10:02
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-04-11 13:30:42 +0200, Seba said:

> [...]
    > suchego garażu). Zrezygnowałem z pokrowca - IMO motocykl jest znacznie
    > częście mokry stojąc pod plandeką, aniżeli jej pozbawiony.

    Dlatego pokrowiec musi przepuszczać parę wodną by się pod pokrowcem nie
    skraplała...
    --
    Glub
    SWT-400

  • 10. Data: 2011-04-12 09:02:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 10:10:02 +0200, Glub napisał(a):

    > Dlatego pokrowiec musi przepuszczać parę wodną by się pod pokrowcem nie
    > skraplała...

    Musisz jakiegoś rozwiązania z Gore-Texem poszukać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.