  • 1. Data: 2011-04-11 09:55:11
    Temat: Tarcze hamulcowe - klepie się czy nie?
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    Witka!
    Mam głupie pytanie:
    Czy tarcze hamulcowe można prostować?

    Miły pan w komisie motocyklowym powiedział mi, że 'nic się temu
    motocyklowi nie stało, tylko najechał prawą stroną na krawężnik i sie
    trochę felga ugięła i tarcza się tez ugięła. Ale mam sie nie martwić bo
    już felgę wyprostował i wyważył koło a tarczę wyprostował i jest lux!'

    Jest 'lux' czy nie jest? Czy ta tarcza niebawem znowu zrobi się
    'pływająca zygzakiem'?
    Tarcza przednia (nie wiem czy to ważne)

    Jakieś opinie?
    będę wdzięczny

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 2. Data: 2011-04-11 10:00:18
    Temat: Re: Tarcze hamulcowe - klepie się czy nie?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "TaDzik" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
    > motocyklowi nie stało, tylko najechał prawą stroną na krawężnik i sie
    > trochę felga ugięła i tarcza się tez ugięła.

    Felga "się ugięła" aż do tarczy ??

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-04-11 10:06:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-11, TaDzik <t...@B...pl> wrote:
> [...]
    > już felgę wyprostował i wyważył koło a tarczę wyprostował i jest lux!'
    >
    > Jest 'lux' czy nie jest? Czy ta tarcza niebawem znowu zrobi się

    Niby mozna, kolega Tytus prostowal a w rezultacie skonczylo sie i tak na
    zakupie nowych tarcz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-04-11 10:29:04
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 11-04-2011 12:06, AZ pisze:
    > Niby mozna, kolega Tytus prostowal a w rezultacie skonczylo sie i tak na
    > zakupie nowych tarcz.

    No tak właśnie sobie myślę, że i tak niebawem trzeba będzie nową kupić :/
    Czyli trzeba będzie tego argumentu przy negocjacjach cenowych użyć!
    Dzięki za info

    --
    Pozdro
    TzDzik

  • 5. Data: 2011-04-11 11:26:31
    Od: "dawiata" <d...@i...pl>

> [...]
    >
    > Miły pan w komisie motocyklowym powiedział mi, że 'nic się temu
    > motocyklowi nie stało, tylko najechał prawą stroną na krawężnik i sie

    _______________
    o ja jakbym takie cos usłyszał w komisie to by mnie chyba kur*ica strzeliła
    na miejscu, że próbuje ze mnie zrobic idiotę... (oczywiście bez urazy
    TaDzik, chodzi mi o komisanta zjeba) Bo dla mnie to dosyc oczywiste, że nie
    można "najechać na krawężnik i wygiąć felgi z tarczą" sugerując, zę nic się
    nie staO, czyli wciskał kita. A co do samego prostowania tarcz to jakos nie
    wierzę w skutecznosć - ale to tylko takie osobiste odczucie.

    pzdr
    Dawid
    czerwony blady 954

    6031 (20110410) __________

  • 6. Data: 2011-04-11 13:46:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-11 12:00, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "TaDzik" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Felga "się ugięła" aż do tarczy ??

    Tylko w przypadku Buella XB jest to mozliwe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2011-04-11 16:28:34
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 11-04-2011 13:26, dawiata pisze:
    > o ja jakbym takie cos usłyszał w komisie to by mnie chyba kur*ica strzeliła
    > na miejscu, że próbuje ze mnie zrobic idiotę...

    Ale chwileczkę...
    widziałem tę felgę i tę tarczę. Na feldze jest ślad ale na tarczy już
    nie stwierdziłem
    Wygląda to tak jakby tylko 'zahaczył' prawą stroną koła o jakiś
    krawężnik, nie przypi...ął centralnie czołowo bo jakby czołowo aż do
    tarczy doszło to pewnie nieciekawie by cały motocykl wyglądał
    To jest tylko draśnięcie po jednej stronie felgi, jakby mi się o tej
    tarczy nie przyznał to pewnie nic bym nie wiedział :/

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 8. Data: 2011-04-11 16:35:44
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 11-04-2011 15:46, Kuczu pisze:

    > Tylko w przypadku Buella XB jest to mozliwe.

    Też tak macie?
    Widzę post Kuczu a postu J_K_K nie mam :|

    Odpowiem więc w tym poście kierując słowa do J_K_K:
    Jak już napisałem wyżej/niżej strzał nie był centralny czołowy tylko
    takie zahaczenie bokiem obręczy koła i tarczą po czym kierownik się
    wypi...sał z równowagi :)
    Uszkodzeń większych nie ma a moto jest jeszcze przed 'liftingiem'
    Na feldze jest tylko malutki taki jakiś ślad.

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 9. Data: 2011-04-11 17:35:25
    Od: Arni <a...@n...spam>

    TaDzik pisze:

    > Też tak macie?
    > Widzę post Kuczu a postu J_K_K nie mam :|

    bo JKK uzywa serwera: speranza.aioe.org
    ktory na wielu polskich serwerach news nie jest tolerowany. Uzywasz
    news.gazeta.pl, ja tez i dlatego jego postów nie widzimy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2011-04-12 12:14:19
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** TaDzik
    Ale chwileczk ...
    > widzia em t felg i t tarcz . Na feldze jest lad ale na tarczy ju
    > nie stwierdzi em

    Wystarczy ze moto sie polozylo i na lezaco slizgajac sie w cos udezylo
    - n.p. w kraweznik
    Tarcza zwykle wystaje za opone i czesto dostaje

    T.