  • 1. Data: 2011-02-23 19:54:40
    Temat: Polacy to twardy naród :-)
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    -11 ~ -13C,
    ale 1 motocykl i 2 skutery widziałem :-)

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-02-23 20:13:58
    Temat: Re: Polacy to twardy naród :-)
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote

    > -11 ~ -13C,
    > ale 1 motocykl i 2 skutery widziałem :-)

    a gdzie?

  • 3. Data: 2011-02-23 21:10:51
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "R2" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie?

    Motocykl - Częstochowa (endurowaty -of-kors ;-)
    Skuter nr 1 - Warszawa (chyba pizza ;-)
    Skuter nr 2 - ok. Oświęcimia (ale tu to nawet przy -20 jeżdżą ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-02-24 13:35:09
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Lut, 22:10, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Skuter nr 1 - Warszawa (chyba pizza ;-)

    Czerwony skut?
    Tez takiego widzialem, posysal bez szybki w kasku.

    Niezly hardcore.

    --
    zdrowka
    amos

  • 5. Data: 2011-02-24 13:38:16
    Od: artur wilomski <a...@g...com>

    On 24 Lut, 14:35, amos <g...@g...com> wrote:
    > On 23 Lut, 22:10, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:> Skuter nr 1 -
    Warszawa (chyba pizza ;-)

    > Czerwony skut?
    > Tez takiego widzialem, posysal bez szybki w kasku.

> [...]

    Skutery w stolicy jeżdżą przy każdej pogodzie, codzień nawet przy -20
    widać twardych dostawców pizzy i chińczyka.

  • 6. Data: 2011-02-24 14:05:38
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    o.googlegroups.com...

    > Czerwony skut?
    > Tez takiego widzialem, posysal bez szybki w kasku.

    Ten sam, albo z tej samej pizzerii ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-02-24 14:25:27
    Od: siinski <j...@g...com>

    Dzisiaj 4-30 rano Swarzędz koło Poznania,temperatura -21"c zwalniam do
    80 w okolicy fotoradaru i zrównuję się z niebieskim skuterem,jakąś
    małą 50 która tnie równe 80 km?h.Fakt faktem że prowadzący sprzęta
    ubrany był tak że przypominał posturą bilbedium owego sympatycznego
    ludzika Michelina ale dawał radę.Pełen szacun.

  • 8. Data: 2011-02-24 14:30:04
    Od: "rrolek" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > -11 ~ -13C,
    > ale 1 motocykl i 2 skutery widziałem :-)

    Po polach i lasach endurzyści jeżdżą na około. Przynamniej my. I zimno nie
    jest....

    Pozdr
    rr

  • 9. Data: 2011-02-24 14:59:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "siinski" napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > ubrany był tak że przypominał posturą bilbedium owego sympatycznego
    > ludzika Michelina ale dawał radę.Pełen szacun.

    A co to jest bilbedium?
    Coś jak na pączka?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 10. Data: 2011-02-24 19:23:53
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    Za łepka jak chodziłem jeszcze do podstawówki, to dzień w dzień rano po
    godz. 7 starszy gość jeździł WSKą pewnie do roboty, ale miał fachowe
    deflektory na nogi i pokaźną szybę własnej produkcji pewnie :)
    ErneST