  • 1. Data: 2011-02-24 21:06:48
    Temat: Co to za moto [custom]
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Witam!

    Rzecz niebywala sie wydarzyla, spodobal mi sie pewien custom. Powiedzcie co
    to za maszyna, albo gdzie znalezc wiecej fotek najlepiej w rozdzielczosci
    pozwalajacej wrzucic na tapete pulpitu (min 1280x720).

    Chodzi o moto z chorzowskiej wystawy:
    http://www.motogen.pl/gfx/motogen/pl/default_aktualn
    osci/51/151/1/_custom_festival_spodek_testosteron__2
    .jpg
    http://www.motogen.pl/gfx/motogen/pl/default_galerie
    /75/244/1/b_custom_festival_spodek_testosteron__44.j
    pg?r=940019

    thx

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2011-02-25 14:20:21
    Temat: Re: Co to za moto [custom]
    Od: HAVA Marcin Gawronski <h...@g...com>

    On 24 Lut, 22:06, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
> [...]
    > to za maszyna, albo gdzie znalezc wiecej fotek najlepiej w rozdzielczosci
    > pozwalajacej wrzucic na tapete pulpitu (min 1280x720).

    Sadzac po znaczku na zbiorniku to pewnie cos od Wojtka z Free Rider
    Motorcycles.

    Pozdr
    Gawron
    AT