  • 21. Data: 2023-08-24 12:19:42
    Temat: Re: Poleci ktoś i3 i5 mini PC z 2xLAN w rozsądnej cenie?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A tak swoją drogą znacie specyfikacje kupionych przez Ministerstwo Edukacji laptopów
    dla IV klas szkół podstawowych?
    I może producentów?
    Przy okazji: czy Acer to "marka" (dla mnie nie, ale nie chcę być zabity za brak
    wiary)?

    -----
    > Jeśli nie odróżniasz szprzetu, "który składają chińskie rączki" od "chińszczyzny",
    to ciężko będzie porozmawiać.

  • 22. Data: 2023-09-08 09:05:27
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Thu, 24 Aug 2023 12:19:42 +0200, użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Przy okazji: czy Acer to "marka" (dla mnie nie, ale nie chcę być zabity
    > za brak wiary)?

    To ja dorzucę swoje pytanie:

    Czy Acer nadal ma serwis gwarancyjny w Czechach, dla którego każda
    niesprawność sprzętu, to uszkodzenie mechaniczne nie podlegające
    gwarancji?