  • 1. Data: 2014-05-27 15:00:41
    Temat: Polewaczka potrzebna!
    Od: Marcin Piotrowski <e...@w...pl>

    Ratujcie!!!
    Potrzebuję polewaczkę! Taki samochód, co ulice polewa. Na 1 czerwca! (w
    Warszawie)

    Muzeum Motoryzacji w Otrębusach, gdzie miałem ją zarezerwowaną od 4
    miesięcy, z rozbrajającym luzem powiedziało na 4 dni przed imprezą, że
    samochód pojechał do innego miasta i nie wróci przez miesiąc. Co za ciule!

    Ludzie pomóżcie!
    Najlepiej, aby była to stara polewaczka z lat '80, ale może być również
    nowa. Ma ktoś jakieś znajomości w MPO czy gdzieś gdzie takie samochody mają?
    Pomocy!

    Marcin
    tel. 604979943

  • 2. Data: 2014-05-27 16:14:33
    Temat: Re: Polewaczka potrzebna!
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-05-27 15:00:41 +0200, Marcin Piotrowski <e...@w...pl> said:

    > Ratujcie!!!
    > Potrzebuję polewaczkę!

    > Ludzie pomóżcie!

    Gógle: polewaczka, Warszawa, wynajem, enter...

    I np. mamy to:
    <http://www.mpwik.com.pl/dla-klienta/cenniki-i-taryf
    y/cennik-uslug-dzialu-transportu-swiadczonych-na-rze
    cz-odbiorcow-zewnetrznych>

    --

    Bydlę

  • 3. Data: 2014-05-27 23:51:15
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 maja 2014 15:00:41 UTC+2 użytkownik Marcin Piotrowski napisał:
> [...]

    > nowa. Ma ktoś jakieś znajomości w MPO czy gdzieś gdzie takie samochody mają?

    Uderz do firm drogowych w stolicy. Na 99% maja potrzebny sprzet. Teraz kwestia tego,
    czy beda chcieli udostepnic pojazd wraz z kierowca w niedziele :)

    pozdr