  • 1. Data: 2015-08-01 21:39:18
    Temat: Polityka Microsoftu - czy zalezy od zrodla zakupu?
    Od: Majka <k...@g...com>

    Microsoft informuje na swojej stronie przy niektórych modelach (mnie akurat
    interesuje 735), że będzie można zaktualizować system do Win10.
    link http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/telefony/lumia
    735/
    tak jest tekst:
    "Bezpłatna aktualizacja do systemu Windows 10, gdy będzie dostępna"

    Nie dyskutujmy tu czym jest/będzie Win10 - chcę zapytać o coś innego:

    otóż czy taka sama aktualizacja/upgrade systemu będzie możliwa, jeśli kupię telefon
    ze sklepu zwykłego typu Media/morele/EURO/Proline/.../ czy tylko przy zakupie z Nokia
    SklepOnLine?

    Majka

  • 2. Data: 2015-08-01 22:23:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.08.2015 o 21:39, Majka pisze:
> [...]
    ze sklepu zwykłego typu Media/morele/EURO/Proline/..../ czy tylko przy zakupie z

    Na początek odpowiem pytaniem:
    czym się różnią telefony zakupione w "Media/morele/EURO/Proline/" do
    telefonów zakupionych w "Nokia SklepOnLine"?

    Nie masz innych problemów?
    Myślisz, ze interesuje ich źródło zakupu telefonu?
    Ważna jest marka i model, nic innego w tym przypadku nie ma znaczenia.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2015-08-02 08:02:37
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Czarek
    naskrobał(a):

    > Nie masz innych problemów?
    > Myślisz, ze interesuje ich źródło zakupu telefonu?
    > Ważna jest marka i model, nic innego w tym przypadku nie ma znaczenia.

    Znaczenie jest, jeśli kupisz telefon poza kanałem dystrybucji operatorskiej
    to poprawki dostajesz od producenta telefonu. Natomaist mając telefon
    zakupiony u operatora to on dostarcza ci poprawki, niejednokrotnie
    wydłużając czas takiej dystrybucji, dokładając swoje trzy grosze do niej.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

  • 4. Data: 2015-08-02 11:18:56
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02.08.2015 o 08:02, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > zakupiony u operatora to on dostarcza ci poprawki, niejednokrotnie
    > wydłużając czas takiej dystrybucji, dokładając swoje trzy grosze do niej.

    Zauważyłeś w tych przykładach podanego jakiegokolwiek operatora
    telekomunikacyjnego?
    Może i te sklepy sprzedają też telefony brandowane przez operatorów (?)
    jednak w pierwszym poście nie ma nic na ten temat.

    Po drugie - tak jak piszesz jest na pewno w przypadku Androida czy w
    przypadku Windowsa też były takie opóźnienia czy mimo "brandowania"
    telefon dostawał aktualizacje bezpośrednio od MS (nie wiem, nie
    użytkowałem tego typu telefonu i nie interesowałem się tym)?

    --
    Czarek