    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Polityka Microsoftu - czy zalezy od zrodla zakupu?
    Date: Sun, 2 Aug 2015 08:02:37 +0200

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Czarek
    naskrobał(a):

    > Nie masz innych problemów?
    > Myślisz, ze interesuje ich źródło zakupu telefonu?
    > Ważna jest marka i model, nic innego w tym przypadku nie ma znaczenia.

    Znaczenie jest, jeśli kupisz telefon poza kanałem dystrybucji operatorskiej
    to poprawki dostajesz od producenta telefonu. Natomaist mając telefon
    zakupiony u operatora to on dostarcza ci poprawki, niejednokrotnie
    wydłużając czas takiej dystrybucji, dokładając swoje trzy grosze do niej.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi