    From: cranky <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Polowanie na jeleni
    Date: Mon, 5 Apr 2010 20:08:28 +0200

    Moje spostrzeżenie sprzed świąt:
    Jadę zrobić zakupy - w centrum miasta - piątek przed świętami - miejsc
    parkingowych zero. Robie okrążenie, szukam miejsca w wewnętrznych uliczkach
    - JEST! Fakt, 100 metrów wcześniej stali SM i wlepiali mandaty na odcinku z
    zakazem parkowania. Ja staję kawałek dalej i nie mam pojęcia czy tam wolno
    parkować, na pewno nie zostawiam więcej niż metr chodnika (jak 15 innych
    samochodów zaparkowanych przed i za mną). Ide na zakupy myśląc - wlepią mi
    czy nie? Nie wlepiają. Ani mnie, ani innym blokujacym chodnik, ani tym dwa
    metry od skrzyżowania po drugiej stronie drogi (4 metry od nich). Ktoś im
    wytłumaczył tylko znaczenie znaku "zakaz postoju".
    Po wlepieniu serii panowie z SM nie zostają na chodniku przeganiając
    kolejnych chętnych. Nie idą wlepiać mandatów innym łamiacym prawo. Nie idą
    do komendy. IDĄ DO BRAMY gdzie chowają się na 30min!!! Po czym wychodzą i
    mandatują od nowa!

    U was straszniki miejskie (wiejskie/gminne) też tak robią? Paranoja!