  • 1. Data: 2007-05-23 12:47:19
    Temat: Polpak FR / routery i SLA
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@W...gazeta.pl>

    Witajcie,

    Nosze sie z zamiarem zakupu Polpak FR 2 mbit. Lokalizacja Bydgoszcz.
    Moje pytanie:
    - jakie routery polecacie do tego celu (1xV.35+1xEthernet)

    najlepiej razem w firewallem i innymi bajerami ;) na tapecie mam Tahoe 1801
    ale wogóle nie znam tematu więc nie reklamuje.
    Może lepsza będzie opcja z kartą do wnętrza kompa z V.35? (wtedy na jaki OS-u
    to poleci?)

    - Gwarancja SLA - z Waszego doświadczenia warto brać SLA "premium" -to
    najdroższe SLA z czasem na naprawę do 4 godzin.

    Dzięki.

  • 2. Data: 2007-05-23 12:53:43
    Temat: Re: Polpak FR / routery i SLA
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Nosze sie z zamiarem zakupu Polpak FR 2 mbit. Lokalizacja Bydgoszcz.
    > Moje pytanie:
    > - jakie routery polecacie do tego celu (1xV.35+1xEthernet)

    kurde a nie masz tam czegoś innego niż FranceTelecom ?

> [...]
    > ale wogóle nie znam tematu więc nie reklamuje.
    > Może lepsza będzie opcja z kartą do wnętrza kompa z V.35? (wtedy na jaki

    linux z kartą, może być tahoe

    > - Gwarancja SLA - z Waszego doświadczenia warto brać SLA "premium" -to
    > najdroższe SLA z czasem na naprawę do 4 godzin.

    jak już ma to być FTP, to nie ma sensu bo działa dobrze.

    Marcin

  • 3. Data: 2007-05-23 16:35:50
    Od: "K." <n...@s...net>

    > kurde a nie masz tam czegoś innego niż FranceTelecom ?

    Jeżeli dobrze mi się wydaje to GTS E ma tam swój wielopunkt. Dostaniesz od
    razu z G.703 albo zakończone routerem i takie SLA w standardzie ;-)

    Pozdr.
    K.

  • 4. Data: 2007-05-23 17:10:23
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Łukasz Pierzchalski" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > - Gwarancja SLA - z Waszego doświadczenia warto brać SLA "premium" -to
    > najdroższe SLA z czasem na naprawę do 4 godzin.

    W sumie do tego lacze, dobrze daje rade Cisco 2503, na allegro pewnie
    cos kolo 250pln. a potem reszte mozesz zrobic na linuxie :)

  • 5. Data: 2007-05-23 18:55:26
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Radoslaw HORODNICZY <r...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Łukasz Pierzchalski" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W sumie do tego lacze, dobrze daje rade Cisco 2503, na allegro pewnie
    > cos kolo 250pln. a potem reszte mozesz zrobic na linuxie :)

    Jasne, zobaczyć np. kto dosuje Ci router. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2007-05-23 19:13:55
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    23-05-07, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> napisał(a):

    > Jasne, zobaczyć np. kto dosuje Ci router. ;)

    Ale w takiej konfiguracji Cisco 25xx robi za przejsciowke do peceta ;)
    Nie bedzie prosciej kupic karte do PC i miec to wszystko na linuxie
    czy openbsd? Wydajnosc na pewno bedzie wieksza niz 25xx :)

    mjb

    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 7. Data: 2007-05-24 08:20:10
    Od: "Tomasz Wroblewski" <a...@-...pl>

    Użytkownik "Łukasz Pierzchalski" napisał:
    > Nosze sie z zamiarem zakupu Polpak FR 2 mbit. Lokalizacja Bydgoszcz.
    > Moje pytanie:
    > - jakie routery polecacie do tego celu (1xV.35+1xEthernet)

    Z tego co wiem maja jakas promocje przy FR, do ktorej router dorzucaja.
    Oczywiscie oni nim zarzadzaja ale moze to i lepiej bo zawsze jest na kogo
    zgonic jak cos nie bangla. ;)

    Avis

  • 8. Data: 2007-05-24 09:35:14
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Tomasz Wroblewski pisze:

    > Z tego co wiem maja jakas promocje przy FR, do ktorej router dorzucaja.
    > Oczywiscie oni nim zarzadzaja ale moze to i lepiej bo zawsze jest na kogo
    > zgonic jak cos nie bangla. ;)

    I co gorsza nie można z tego zrezygnować.

  • 9. Data: 2007-05-24 10:00:29
    Od: Rafal Wozniak <w...@r...wozniak.name>

    Przemysław Gubernat wrote:

    > I co gorsza nie można z tego zrezygnować.

    można z tego routera zrezygnować (a przynajmniej znam jedną osobę, której to
    się udało). a ile się nagadał przez telefon w tej sprawie... ale udało się.

    --
    W adresie mailowym zamień @ na kropkę i wpisz taki adres do przeglądarki
    WWW.

  • 10. Data: 2007-05-24 10:02:22
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Przemysław Gubernat napisał(a):

    > I co gorsza nie można z tego zrezygnować.
    można :)

    --
    pozdros
    icek