  • 1. Data: 2009-09-08 16:09:06
    Temat: Polski Rejestr Internetowy z Niemiec - znowu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    Znowu szaleją. Dzisiaj dostałem list. Niby o "uaktualnienie danych".
    Oczywiście nigdy przeze mnie nie wpisanych :)

    Formularze mają te same co jakiś czas temu - szary papier, na odwrocie
    maczkiem regulamin wydrukowany jasnoszarym tekstem.
    Wpis standardowo - 958euro za rok, umowa na 3 lata automatycznie
    przedłużana gdy nie zostanie wypowiedziana.

    Generalnie - sugeruję uczulić klientów ... Mój jeden się dał kiedyś
    złapać ... Płakał i płacił.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 2. Data: 2009-09-09 08:01:06
    Temat: Re: Polski Rejestr Internetowy z Niemiec - znowu
    Od: Wojtek Dziubiński <w...@g...com>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 18:09:06 +0200, crazy bejbi napisał(a):
> [...]
    > zostanie wypowiedziana.
    >
    > Generalnie - sugeruję uczulić klientów ... Mój jeden się dał kiedyś

    Tak, też dostaliśmy. Nakarmiliśmy tym niszczarkę.
    Kocham ten drobny druczek z ceną na dole..

    To, że dalej rozsyłają tego typu informacje świadczy o tym, że wiara się
    na to łapie i ten 'biznes' się opłaca. To mnie martwi najbardziej.

    --
    Wojtek Dziubiński
    aquaz.eu

  • 3. Data: 2009-09-09 22:37:04
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 08:01:06 +0000, Wojtek Dziubiński napisał(a):

    > To, że dalej rozsyłają tego typu informacje świadczy o tym, że wiara się
    > na to łapie i ten 'biznes' się opłaca. To mnie martwi najbardziej.
    Niektorzy jak sie nie sparza to sie nie naucza niczego. Chronienie na
    sile hoduje bezmyslnych debilkow, nie mozna przesadzac.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski