  • 1. Data: 2009-09-07 19:15:26
    Temat: crowley - opinie
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie, jak działa crowley? tak ogólnie?
    czy te awarie co na polipie - po 24h - zdarzają się często?

    sposób realizacji: transmisja po szkle trzeciego operatora
    (pomińmy kwestiego tego obcego operatora)

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2009-09-08 08:08:01
    Temat: Re: crowley - opinie
    Od: <a...@g...pl>

    > mam pytanie, jak działa crowley? tak ogólnie?
    > czy te awarie co na polipie - po 24h - zdarzają się często?
    >
    > sposób realizacji: transmisja po szkle trzeciego operatora
    > (pomińmy kwestiego tego obcego operatora)

    jak po szkle to pewnie wyboru nie masz ale jak ja mialem z nimi
    doswiadczenia to pad urzadzen byl w miare szybko naprawiany, troche
    obawialbym sie co bedzie gdy swiatlo przetna...
    /pomijam kwestie samego netu -tel z cdp/
    jak masz mozliwosc wpisz do umowy odszkodowanie powyzej abonamentu i zapisz
    ze wzrost ping powyzej xx ms to tez awaria

  • 3. Data: 2009-09-08 09:28:21
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    a...@g...pl wrote:

> [...]
    > jak masz mozliwosc wpisz do umowy odszkodowanie powyzej abonamentu i
    > zapisz ze wzrost ping powyzej xx ms to tez awaria

    pinga do czego ?

    Marcin

  • 4. Data: 2009-09-08 11:09:03
    Od: Łukasz Morawski <L...@m...-USUN-pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > pinga do czego ?

    jak to do czego?

    ping onet.pl ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 5. Data: 2009-09-08 11:23:54
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    a...@g...pl pisze:

> [...]
    > jak masz mozliwosc wpisz do umowy odszkodowanie powyzej abonamentu i
    > zapisz ze wzrost ping powyzej xx ms to tez awaria
    to nie bedzie jedyny styk

    wyboru nie mam
    ale chce wywalić styk z TP
    jakosc swietna, cena tragiczna
    brak mozliwosci metro - uprzedzam wszystkich :)

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2009-09-08 11:53:05
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    icek2 pisze:
> [...]
    >
    > sposób realizacji: transmisja po szkle trzeciego operatora
    > (pomińmy kwestiego tego obcego operatora)

    Mieliśmy łącza po światełku od Crowlay - nie mogłem narzekać.
    NOC tylko mało interaktywna - robili zmiany ale rzadko zdarzało się,
    żeby odpisywali, że zrobione.

    Darek

  • 7. Data: 2009-09-08 14:45:16
    Od: <a...@g...pl>

    > pinga do czego ?

    np jednego konca do drugiego jezeli lacze ip, chyba ze wiadomo ze jedno i
    drugie urzadzenie na koncu tego samego swiatla jest. czasem zamawiajac lacze
    mozesz miec swiatlo z jednej i drugiej strony a w srodku radio i inne tony
    urzadzen /np lacze gdansk-cos pod krakowem przez kalisz-lodz fabryczna
    ;PPP/

  • 8. Data: 2009-09-08 18:16:50
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    a...@g...pl wrote:

> [...]
    > lacze mozesz miec swiatlo z jednej i drugiej strony a w srodku radio i
    > inne tony urzadzen /np lacze gdansk-cos pod krakowem przez kalisz-lodz

    ciekawe, bo z tego co wiem, to routery nie mają obowiązku odpowiadania
    na ICMP... mój np generuje jakieś 30-50% "strat" a jednak nie świadczy
    to o niczym.

    Marcin

  • 9. Data: 2009-09-08 20:28:50
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    icek2 pisze:

    > to nie bedzie jedyny styk
    >
    > wyboru nie mam
    > ale chce wywalić styk z TP
    > jakosc swietna, cena tragiczna
    > brak mozliwosci metro - uprzedzam wszystkich :)

    podaj lokalizację na priv , może nie wszystkie metra sprawdzałeś :)

  • 10. Data: 2009-09-09 17:47:05
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    shefenez pisze:

    > podaj lokalizację na priv , może nie wszystkie metra sprawdzałeś :)
    syćkie syckie
    po dambacku jest za daleko i... kapke za drogo, nawet gdyby się dalo

    --
    pozdros
    icek