  • 1. Data: 2016-02-03 18:45:28
    Temat: Polski manual do LG Optimus 3D max p720
    Od: universis <u...@w...pl>

    Kupiłem telefon LG Optimus 3D max p720, mam angielski manual do niego, ale z wieloma
    rzeczami nie potrafię sobie poradzić, poza tym manual po angielsku
    jest trochę męczący. Piszę więc na grupę z prośbą o link do manuala w języku polskim
    bo nigdzie nie udało mi się znaleźć. Być może manual pasował by od bliźniaczego
    modelu LG Optimus 3D p920 ? To prawie to samo - aparat fotograficzny jest tylko innej
    rozdzielczości.

  • 2. Data: 2016-02-03 20:59:46
    Temat: Re: Polski manual do LG Optimus 3D max p720
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 18:45:30 UTC+1 użytkownik universis napisał:

    Tak z ciekawosci. Po co Ci taki zabytek?

  • 3. Data: 2016-02-03 22:40:47
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 19:59:49 UTC użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Tak z ciekawosci. Po co Ci taki zabytek?

    Specjalnie kupiłem pod pasję fotografii 3D. A co do systemu Android na nim - to o ile
    dobrze przeczytałem - można zrobić update do dzisiejszej wersji.

  • 4. Data: 2016-02-03 23:03:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 22:40:51 UTC+1 użytkownik universis napisał:

    > Specjalnie kupiłem pod pasję fotografii 3D.

    A faktycznie

    https://www.youtube.com/watch?v=KKKjppiUpxs

    >A co do systemu Android na nim - to o ile dobrze przeczytałem - można zrobić >update
    do dzisiejszej wersji.

    Nie ryzykowalbym, jesli producent nie oferuje. Inne systemy niz oryginalny update,
    moglyby odbic sie na obsludze 3D.

  • 5. Data: 2016-02-04 19:23:37
    Od: universis <u...@w...pl>

    Piany trochę ubite, a polskiego manuala do LG Optimus 3D max jak nie mam tak nie
    mam.

  • 6. Data: 2016-02-04 23:44:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-02-04 o 19:23, universis pisze:
    > Piany trochę ubite, a polskiego manuala do LG Optimus 3D max jak nie mam tak nie
    mam.

    Weż zeskanuj tego manuala, potem wklej do Offica czy Worda, wklej treść
    do Tlumacza Google i wydrukuj sobie po polsku, może polskawemu, ale
    powinieneś się połapać w treści. Potem sobie wydrukuj
    Ewentualnie niech Ci ten od którego kupileś sam przetłumaczy i wyśle
    instrukcję obsługi po polsku.Teraz sprzedaż bez polskiej instrukcji jest
    niedopuszczalna!

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-02-05 01:56:21