    From: Bizio <Kamil9k@_NOSPAM_o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Pomoc w wyborze motocykla
    Date: Sun, 1 Jan 2017 15:24:26 +0000 (UTC)

    Siema wszystkich od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem r6 2003 wtrysk,
    aktualnie poszukuje jakiegoś litra niestety nie moge ostatecznie się
    zdecydować co wybrać. Moje finanse na Moto to 30 tys kusi mnie rn 22 oraz
    k9 1000 oraz BMW 1000rr ale BMW ciężko znalesc w tych pieniądzach i
    podobno silniki nie są tak żywotne. JesZcze druga propozycja w niższych
    pieniądzach ale bardzo mi sie podobają te Moto czyli rn 19 oraz honda
    1000rr od 2004 I tutaj rodzi się moje pytanie czy lepiej wydać więcej i
    mieć nowszego sprzeta czy lepiej przyoszczedzic i kupić rn 19 albo 1000rr
    najbardziej boję się ze kupie rn 19 i bede musiał od razu kosz sprzegloqy
    robić 21 tys koszt zakupu +kosz 2500 to prawie dokładam 2 tys i mam rn
    22. Jeśli chodzi o 1000rr to boję się ze motocykl tylu letni będzie już
    wyzylowany i dlugo mi nie posluzy. Szukam litra ponieważ jeżdżę często w
    dalsze trasy i nie chce mi sie redukować biegów ale też czasami do
    poscigania się z kumplami