  • 11. Data: 2011-06-27 11:07:05
    Temat: Re: Pomocy - szukam programu do automatycznego sortowania
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > ...w sumie to opisem mogłem kogoś zniechęcić, więc na wszelki
    > wypadek najlepiej wersja COPY&PASTE only ;):
    >
    > On Sat, 25 Jun 2011, Gotfryd Smolik news wrote:
    >
    > 1.
    > CMD
    >
    > 2-4.
    >
    > DIR/-C/N *.JPG|FIND/I >00.TXT

    FIND: Format parametru jest nieprawidłowy

    i to byłoby na tyle ...

    > FOR /F "tokens=1" %f in (00.TXT) do @if not exist %f md %f
    > FOR /F "tokens=1,4" %f in (00.TXT) do @move %g %f
    >
    > pzdr, Gotfryd

    ale i tak serdeczne dzięki za pomoc! :-)

    Tomy M.

  • 12. Data: 2011-06-27 23:28:12
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Użyłem Twojego polecenia, oczywiśćie zmieniając
    > wcześniej ścieżkę.

    I?

    A czytałeś manual?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 13. Data: 2011-06-28 16:19:40
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - Zygmunt M. Zarzecki napisał:

    > I?
    >
    > A czytałeś manual?
    >
    > zyga

    I manual ma być wykuty na blaszke! Jutro klasówka. ;-)
    --
    Wendy! I'm home.

  • 14. Data: 2011-07-01 00:32:02
    Temat: SP1 :P - Pomocy - szukam programu ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jun 2011, Tomy M. wrote:

    > FIND: Format parametru jest nieprawidłowy
    >
    > i to byłoby na tyle ...

    E, no mogłeś HELPa wywołać - oczywiście chodziło o szukanie
    tekstu .JPG, aby wyfiltrować nagłówek i podsumowanie komendy
    DIR, które powodowałyby błąd w dalszych operacjach.

    Miało być rzecz jasna:
    DIR/-C/N *.JPG|FIND/I ".JPG" >00.TXT
    ....widać nie przekleiłem z przetestowanych w oknie obok komend,
    tylko pisałem "z palca" :(

    > ale i tak serdeczne dzięki za pomoc! :-)

    Niestety spóźnioną, bo dopiero dziś czytam co wpisać do service packa ;)

    IMVHO szkoda, bo była okazja aby przekonać niedowiarków, że nawet
    tak ograniczony język komend jak CMD "umie" naprawdę sporo :)

    pzdr, Gotfryd