  • 1. Data: 2011-06-23 15:20:53
    Temat: Koszty sprawdzenia glowicy z US
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    chce zakupic glowice z USA
    jakie koszty dodatkowe poniose ? jak sobie to wyliczyc czy warto
    koszt okolo 439$

  • 2. Data: 2011-06-23 17:07:40
    Temat: Re: Koszty sprawdzenia glowicy z US
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 23 Cze, 17:20, "Kris_Poland" <n...@w...pl> wrote:
    > chce zakupic glowice z USA
    > jakie koszty dodatkowe poniose ? jak sobie to wyliczyc czy warto
    > koszt okolo 439$

    ... nuklearna? Szkoda zachodu.
    StaM

  • 3. Data: 2011-06-23 18:08:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > chce zakupic glowice z USA
    > jakie koszty dodatkowe poniose ? jak sobie to wyliczyc czy warto
    > koszt okolo 439$

    +30%

  • 4. Data: 2011-06-24 00:59:19
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "StaM" <k...@y...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > ... nuklearna? Szkoda zachodu.

    z zachodu sprowadzam
    przeznaczenie wschod :)
    docelowo twoj IP :):)

  • 5. Data: 2011-06-24 01:05:25
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > +30%

    a nie jest to 12 + 22 % ? sumarycznie ?
    czy niezaleznie od kwoty ?

  • 6. Data: 2011-06-24 07:08:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Nie komplikuj :)
    Jak przyjmiesz +30% to duzo sie nie pomylisz ;)

  • 7. Data: 2011-06-24 07:30:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

  • 8. Data: 2011-06-24 07:31:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Jun., 03:05, "Kris_Poland" <n...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w
    wiadomościnews:itvvfi$m6s$1@news.onet.pl...

    > a nie jest to 12 + 22 % ? sumarycznie ?
    > czy niezaleznie od kwoty ?

    nie da sie precyzyjnie z gory wyliczyc , gdyz decyduja rowniez kursy
    dzienne walut.
    jesli przyjmiesz ze cena w USA wyrazona w usdol. bedzie odpowiadac
    cenie w europie tyle, ze wyrazonej w euro , to nie popelnisz duzego
    bledu.

  • 9. Data: 2011-06-24 07:34:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jun 24, 3:08 am, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Nie komplikuj :)
    > Jak przyjmiesz +30% to duzo sie nie pomylisz ;)

    Moze sie sporo pomylic jesli do ceny glowicy nie doliczy kosztow
    przesylki i dopiero do tego dodac te 30%.
    Cena przesylki moze wynosic od 50 do ponad 200 dolarow.
    -------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 10. Data: 2011-06-24 17:50:46
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Kris_Poland napisał:
    > a nie jest to 12 + 22 % ? sumarycznie ?
    > czy niezaleznie od kwoty ?
    Płacisz cło od wartości sprzętu, popartej wiarygodnym rachunkiem,
    wydrukiem z banku, z PayPala (mnie tak poprosili z Urzędu Celnego -
    cokolwiek, byle było wiarygodne) a potem Vat od wszystkiego, łącznie z
    kosztami przesyłki. Nie wierzą np. w "gift" od wujka Li z Hong Kongu :-)
    O ile czegoś nie pomyliłem, to tak właśnie wygląda i 30% jest jak
    najbardziej prawidłowe dla sprzętu foto. Tego się nie sumuje. Raczej nie
    licz, że się prześlizgasz i akurat nie zapłacisz. Po prostu przyjmij
    takie koszty, żeby Cię było stać na zakup.
    Maciek