  • 1. Data: 2012-03-24 16:45:09
    Temat: Poszukiwany posiadacz(ka) starego/popsutego Nolana N90
    Od: Damork <d...@w...pl>

    A dlaczego starego lub popsutego?
    A dlatego że niżej podpisana pierdoła łaziła wczoraj po nocy z kaskiem w
    łapie i zaczepiła o coś osłoną wlotu powietrza która zeskoczyła była z
    zaczepu i... No wiadomo. Nawet nie zauważyłem w którym miejscu zgubiłem, po
    ciemku małego, czarnego plastikowego gówienka i tak bym pewnie nie znalazł,
    teraz mi po pysku wieje trochę za bardzo.

    Dlatego:
    Gdyby ktoś był nieszczęśliwym posiadaczem nadającego się na złom Nolana N90
    w dowolnym kolorze który posiadałby osłony dolnych wlotów powietrza, a
    byłby skłonny się jednej z nich (jak się patrzy z wewnątrz założonego kasku
    to prawej, a jak się podziwia z zewnątrz motocyklistę z jednostronnie
    schłodzonym pyskiem to lewej), to się oddźwięczę.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 2. Data: 2012-03-25 10:41:41
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 24 Mar, 17:45, Damork <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    > to prawej, a jak się podziwia z zewnątrz motocyklistę z jednostronnie
    > schłodzonym pyskiem to lewej), to się oddźwięczę.

    A nie lepiej byłoby Piotrze skontaktować się z którymś z dealerów
    Nolana bądź z Nolan Polska i zapytanie o namiary na serwis gdzie ta
    pierdołka na pewno jest dostępna i to w kolorze kasku.Jeżeli dobrze
    zrozumiałem to chodzi o jedno z dwóch uchylnych skrzydełek na szczęce
    regulujący przepływ powietrza przez garnek.
    Pozdrawiam
    (posiadacz prawie nowego N-90:))

  • 3. Data: 2012-03-26 00:10:54
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "siinski", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    > zrozumiałem to chodzi o jedno z dwóch uchylnych skrzydełek na szczęce
    > regulujący przepływ powietrza przez garnek.

    Zamierzam to zrobić, acz raczej w dniach uznawanych ogólnie za robocze,
    czyli jutro :)
    Gdyby jednak ktoś miał połamańca z (jak to dobrze zrozumiałeś)
    skrzydełkiem, to mógłby się na przykład ucieszyć z dobrego browara, ja z
    niemarznącej paszczy i wszyscy żyliby długo i szczęśliwie ;P

  • 4. Data: 2012-03-26 02:45:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-25 10:41, siinski pisze:

> [...]
    > zrozumiałem to chodzi o jedno z dwóch uchylnych skrzydełek na szczęce
    > regulujący przepływ powietrza przez garnek.

    Nic tylko życzyć powodzenia. Zadzwoniłem do Gillery jak i
    napisałem do nich maila. Rozwaliła mi się "nakładka" na
    przełącznik kierunkowskazów ... a dokładniej plastik/zatrzask,
    który wchodził na metalowy krociec przełącznika kierunkowskazów
    ... Zapytałem, czy mają takie bo mój się już "nie zatrzaskuje"
    ... wyrobił się przy demontażach (przełącznik zespolony, aby go
    zdjąć, trzeba zdjąć poprzez odpięcie z zatrzasku) ... normalna
    ruchoma część ... okazało się, że można ... kupić cały
    przełącznik zespolony za 500 PLN :) Prawie 1/10 wartości całego
    skutera ... No nic - przełącznik siedzi na butaprenie teraz.
    Jedyna wada, że przy zdjęciu nie robi "click" ... i każdorazowo
    trzeba do "dziurki" naciapać elastycznego kleju ...

    Tak poza tematem. W ASO BMW nie kupisz elementu gumowego do
    tulei wahacza (e34) ... kupisz tylko i wyłącznie cały wahacz ...
    w "zamiennikach" dostaniesz element gumowy, który prasą wciskasz
    w wahacz. Rzecz jasna wyrabia się tylko ten el. gumowy. Koszt
    gumy: 70 PLN, koszt wahacza: 320 PLN ...

    Coś czuję, że powodzenia z tym kaskiem nie będzie, zwłaszcza
    przy tej marce ...

  • 5. Data: 2012-03-26 08:35:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Nic tylko życzyć powodzenia.

    Uszkodziła mi się uszczelka kasku AGV. Napisałem do polskiego serwisu -
    odpowiedź: nie da się kupić nowej. Zapytałem u Włochów, czemu polski
    serwis mnie olewa. Następnego dnia miałem telefon z polskiego serwisu z
    pytaniem, jak mogą mi pomóc i na jaki adres przesłać uszczelkę.
    Przysłali za darmo.

  • 6. Data: 2012-03-26 08:55:39
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-26 08:35, Marcin N pisze:
> [...]
    > serwis mnie olewa. Następnego dnia miałem telefon z polskiego serwisu z
    > pytaniem, jak mogą mi pomóc i na jaki adres przesłać uszczelkę.

    Pisałem na forum z innej kategorii, ale w tym samym temacie:
    "Ja kiedyś kupiłem sobie płaszcz w sklepie Zara (made in china).
    Zajebisty był, ale śpiesząc się na mecz i wbiegając na piąte piętro po
    dwa schody, zahaczyłem jakoś kieszenią o jakiś fragment kutej poręczy i
    rozprułem go na długości ~30 cm. Wjechałem z nim do tego samego sklepu z
    udawanym wkurwieniem, że się samo z siebie popruło, pani dała mi
    formularz reklamacyjny, który wypełniłem a po kilku dniach do mnie
    zadzwoniono, bym sobie przyszedł odebrać zwrot pieniędzy. :)
    Innym razem zgubiłem odbiornik unifying od myszy Logitech. Skrobnąłem
    maila, załączyłem dowód zakupu i po tygodniu dostałem kurierem nowy. Z
    Holandii. Za free. :)"

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 7. Data: 2012-03-26 20:16:13
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to prawej, a jak się podziwia z zewnątrz motocyklistę z jednostronnie
    > schłodzonym pyskiem to lewej), to się oddźwięczę.

    mam ten sam problem, tylko mi w prawym wyrobił się cyngiel blokujący przy
    otwarciu, jak zdziałasz coś w temacie daj znać na prv
    pozdr.

  • 8. Data: 2012-03-26 20:38:57
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Sheikh 'le Mineth' el Shah" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Pisałem na forum z innej kategorii, ale w tym samym temacie:
    (...)

    A mi yamaha za cholere nie chce przyslac ani za darmo, ani za pieniadze,
    dzwigni ssania od fazera. Jest w komplecie z przelacznikiem zespolonym i
    koniec kropka.

    Za to z pozytywow to komputery dell - skrzypiacy zawias=wymiana calej
    pokrywy, plamy na wyswietlaczu (przegrzanie od lampki na biurku)=wymiana
    pokrywy i wyswietlacza.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2012-03-26 20:40:16
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 26-03-2012 o 08:55:39 Sheikh 'le Mineth' el Shah
    <s...@g...ogle.com> napisał(a):

    Wjechałem z nim do tego samego sklepu z
    > udawanym wkurwieniem, że się samo z siebie popruło

    Jeśli świadczysz zarobkowo jakieś usługi, to napisz gdzie. Będę twój
    zakład omijać szerokim łukiem. Żebyś mnie też nie potraktował jak frajera
    do orżnięcia.

    --
    Nikanor [SH300, TE630]