  • 1. Data: 2012-03-24 20:47:27
    Temat: Zgubiony kufer BMW
    Od: "Maciej" <m...@g...pl>

    Witam
    W dniu dzisiejszym na trasie Wołów - Oborniki Śląskie gość zgubił kufer BMW,
    i nie zorientował się .Motocykl lekko podskoczył na wyboju, kufer
    pokoziołkował.
    Jestem w jego posiadaniu i chętnie zwrócę pod warunkiem że kluczyk
    właściciela będzie pasował do kufra ;-)
    Pozdrwiam serdecznie

    maciekbugimałpago2.pl

  • 2. Data: 2012-03-24 21:16:20
    Temat: Re: Zgubiony kufer BMW
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pokoziołkował.
    > Jestem w jego posiadaniu i chętnie zwrócę pod warunkiem że kluczyk

    moge pomóc rozsyłając mailing do działu częsci dealerów BMW w PL.
    Warunek - to musi być do w miare świeżego modelu BMW, żeby istniał choć cień
    szansy, ze wlasciciel przyjdzie po nowy do ASO (żebym nie zawracał głowy
    niepotrzebnie)

    Co do była za beemka?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 3. Data: 2012-03-24 21:30:36
    Od: "Maciej" <m...@g...pl>

    Niestety nie wiem.. Kufer ma napis Touring w pleksie i znaczek BMW

  • 4. Data: 2012-03-24 21:38:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-24 21:30, Maciej pisze:
    > Niestety nie wiem.. Kufer ma napis Touring w pleksie i znaczek BMW

    Zrób fotę to będzie łatwiej.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-03-24 22:01:28
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-24 20:47, Maciej pisze:
    > Witam

    No cześć. (Reszty nie cytuję, bo mam skrzaczoną przez pliterki.)
    Wrzuć ogłoszenie na gumtree i może jakieś forum BMW? Usenet czyta jakiś
    ? promila.
    Ale znów mnie dziwi, że też ludzie nie podpisują takich rzeczy (imię,
    nazwisko, nr tel. srebrnym markerem). Ja kiedyś zgubiłem teczkę
    'listonoszkę', w której miałem przede wszystkim dość drogi aparat foto.
    Po jakimś czasie zadzwoniła starsza pani, bo na wewnętrznej stronie
    klapy jednej z kieszeni napisałem właśnie takim markerem dane
    kontaktowe. Znaleźnego Pani nie chciała przyjąć... :)

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 6. Data: 2012-03-25 10:32:08
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 24 Mar, 21:47, "Maciej" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > pokoziołkował.
    > Jestem w jego posiadaniu i chętnie zwrócę pod warunkiem że kluczyk

    Rozesłałem link do niniejszego postu na dwa fora związane z
    motocyklami BMW.
    http://www.bmwmotoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=8985
    http://www.advrider.pl/viewtopic.php?f=6&t=10685
    Pozdroo

  • 7. Data: 2012-03-25 15:39:03
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-25 10:32, siinski pisze:

    > Rozesłałem link do niniejszego postu na dwa fora związane z
> [...]

    Ogólnie to tytuł byś zmienił na znaleziony kufer.
    --
    Tomek
    BMW R1100S