  • 1. Data: 2009-12-31 11:44:16
    Temat: Poszukuje kontaktu do dwóch takich...
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Witam.
    Poszukuje kontaktu do Artura Z. co lata na zygzaku i niejakiego szatana
    z #pl.rec.motocykle (w czasie kiedy jeszcze ktoś tam siedział).

    Jakby ktoś był uprzejmy i posiadał w/w informacje prosiłbym o maila na
    użyszkodnika sqeeb w domenie o2.pl

    A tak przy okazji to wszystkiego dobrego w nowym roku ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-12-31 22:35:56
    Temat: Re: Poszukuje kontaktu do dwóch takich...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Sqeeb"
    Poszukuje kontaktu do Artura Z. co lata na zygzaku

    Jeden taki Artur tu pisuje pod nickiem AZ i ma zygzaka

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2010-01-01 13:16:51
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 31 Dec 2009 23:35:56 +0100
    Tytus wrote:

    > Jeden taki Artur tu pisuje pod nickiem AZ i ma zygzaka

    Wiem, bo to ten sam. Tylko coś posta nie moge odnaleźć ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2010-01-02 22:18:46
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Bo zmienia nazwy co chwilę ;)
    Ostatni temat jego autorstwa 2.11.2009 o 10:45 z maila
    artur.zabronski na gmail.com

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk