  • 1. Data: 2009-12-29 20:36:02
    Temat: Wkladki/stopery dokanalowe?
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    ktos przerabial temat?
    jakas polecana firma/gabinet, gdzie mozna wycisnac odlew?
    ja znam tylko jedna http://www.otoria.pl - ale obecnie zmieniaja
    dostawce/system
    i ciezko nawet z cenami.
    robia takze systemy komunikacyjne --> jednak twierdza, ze
    to raczej nie dla motocyklistow;].

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 2. Data: 2009-12-30 15:23:34
    Temat: Re: Wkladki/stopery dokanalowe?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał

    > ktos przerabial temat?
    > jakas polecana firma/gabinet, gdzie mozna wycisnac odlew?

    Watpie. Bo po co to komu?
    Idz tam gdzie dobieraja aparaty sluchowe.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2009-12-30 16:16:16
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Watpie. Bo po co to komu?

    bo np. zaden stoper/sluchawka nie jest tak dobra?

    > Idz tam gdzie dobieraja aparaty sluchowe.

    na to wpadlem - liczylem na przetarty szlak

  • 4. Data: 2009-12-30 20:01:52
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Hinek napisał:
    > Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał
    > Watpie. Bo po co to komu?

    Wydaje mi się, że skoro pytanie jest stawiane na tej grupie, to może chodzić
    o hałas podczas jazdy motocyklem. Według mnie najlepszym rozwiązaniem jest
    odpowiedni kask.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2009-12-30 21:05:49
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi się, że skoro pytanie jest stawiane na tej grupie, to może
    > chodzić o hałas podczas jazdy motocyklem.

    dokladnie;]

    >Według mnie najlepszym
    > rozwiązaniem jest odpowiedni kask.

    odpowiedni to znaczy?
    zasadniczo tylko jeden producent podaje poziom halasu,
    nizej niz u konkuencji (jak sadze, ale jednak halasu)

    czyli moze cos przeoczylem, ale....
    chyba jescze takie kasku nie wyprodukowano,
    ktory zapewnia poziom halasu (zakres czestotliwosci) nie wyzszy niz
    stopery/wkladni

  • 6. Data: 2009-12-31 00:21:51
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 30 Dec 2009 21:01:52 +0100, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Wydaje mi się, że skoro pytanie jest stawiane na tej grupie, to może
    > chodzić o hałas podczas jazdy motocyklem. Według mnie najlepszym
    > rozwiązaniem jest odpowiedni kask.

    Nie ma czegoś takiego jak "odpowiedni kask", chyba że jeździsz wolniej
    niż moja babcia.

    http://www.motogen.pl/artykuly/porady/jazda-motocykl
    em-a-utrata-sluchu,art44.html

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 7. Data: 2009-12-31 07:05:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 21:01:52 +0100, Akarm napisał(a):

    > Według mnie najlepszym rozwiązaniem jest
    > odpowiedni kask.

    A jaki kask zapewni ograniczenie hałasu do takiego poziomu jak czynią to
    porządne stopery?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2009-12-31 07:25:28
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Leszek Karlik napisał:
    > On Wed, 30 Dec 2009 21:01:52 +0100, Akarm <a...@w...pl> wrote:
    > [...]
    > Nie ma czegoś takiego jak "odpowiedni kask", chyba że jeździsz wolniej
    > niż moja babcia.

    Być może jeżdżę wolniej, niż twoja babcia. :)
    Ale nie narzekam, zakładam kaski firmy Schuberth. Shoei nie umywa sie do
    nich, leży już nieużywany na półce. Zatyczek nie używam.

    > http://www.motogen.pl/artykuly/porady/jazda-motocykl
    em-a-utrata-sluchu,art44.html

    W komentarzach pod artykułem niejaki Graphic wyraził swoją opinię, chyba
    warto się z nią zapoznać.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2009-12-31 07:32:25
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Seba napisał:
    > A jaki kask zapewni ograniczenie hałasu do takiego poziomu jak czynią to
    > porządne stopery?

    Żaden.
    Podobnie można zapytać np. jaki telewizor zapewni obraz porównywalny z
    kinem. ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 10. Data: 2009-12-31 07:45:12
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 08:32:25 +0100, Akarm napisał(a):

    > Żaden.

    Sam widzisz.
    Dlatego ja do jeżdżenia używam jednak stoperów (Alpine Moto Safe), które
    nie dość że wytłumiają hałas, to jeszcze pozwalają normalnie porozmawiać
    na postoju bez zdejmowania kasku.

    > Podobnie można zapytać np. jaki telewizor zapewni obraz porównywalny z
    > kinem. ;)

    Ty zacząłeś ;)

    --
    Pozdrawiam,