  • 1. Data: 2009-01-18 21:13:20
    Temat: Poszukuję życzkiwej duszy :)
    Od: "Artur Miller" <a...@d...com>

    ... a w zasadzie ciała ;) które będzie skłonne, za pewną sumę PLN lub EPU,
    użyczyć na parę dni obudowy do zdjęć podwodnych, pasującej do D80.

    Potrzebuję zrobić kilka zdjęć w basenie takim do pływania, a będzie to
    najprawdopodobniej jedyna taka potrzeba w ciągu najbliższych kilku lat, nie
    jestem skłonny więc do zakupu takowej obudowy za kilkaset zł po to zeby
    sobie leżała i się kurzyła ...

    najlepiej by było gdyby uczynne ciało znajdowało się na Mazowszu lub w
    Wielkopolsce, tam bywam najczęściej ...

    kontakt do mnie to armi małpa orange pl albo gg 8990444

    z góry dzięx

    @

  • 2. Data: 2009-01-18 21:17:16
    Temat: Re: Poszukuję życzkiwej duszy :)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Artur Miller napisal:
    > nie jestem skłonny więc do zakupu takowej obudowy za kilkaset zł po to zeby

    Kilkaset zlotych? Niepoprawny optymista :)
    http://www.ikelite.com/web_pages/uxbigd80.html

    Tu akurat ceny nie podali, ale analogiczna obudowa do D300
    byla u nich wyceniona na 1500 USD. Bardziej ambitne wykonanie
    w formie kuli do glebokich nurkowan - 12000 zl.

    Tak mnie to odstraszylo, ze wolalem rozwazyc G10 z o wiele
    tanszym futeralem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-01-18 22:31:44
    Od: "Artur Miller" <a...@d...com>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    Artur Miller napisal:
> [...]

    byla u nich wyceniona na 1500 USD. Bardziej ambitne wykonanie
    w formie kuli do glebokich nurkowan - 12000 zl.

    ---

    są na alledrogo "uniwersalne" za chyba 350 zł ... ten 1 czy 2 metry pod wodę
    to chyba wytrzyma ;)

    @

  • 4. Data: 2009-01-19 00:46:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.01.2009 Artur Miller <a...@d...com> napisał/a:
    > ... a w zasadzie ciała ;) które będzie skłonne, za pewną sumę PLN lub EPU,
    > użyczyć na parę dni obudowy do zdjęć podwodnych, pasującej do D80.

    A zależy Ci mocno na jakości, bo jeśli zadowoli Cię przecietna (choc
    zaskakująco niekatastrofalna :) to kup aparat-jednorazówkę do zdjęć
    podwodnych.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2009-01-19 11:16:35
    Od: tsharny <t...@w...pl>

    Artur Miller pisze:
    > są na alledrogo "uniwersalne" za chyba 350 zł ... ten 1 czy 2 metry pod wodę
    > to chyba wytrzyma ;)

    hahaha... nie szkoda Ci de_osiemdziesiątki?
    Poza tym nie spotkałem jeszcze obudowy uniwersalnej do DSLR'a. Zresztą
    takie obudowy dobrze się sprawdzają w czasie deszczu, ale pod wodę bym
    jej nie zabrał, chyba, że bez puszki w środku :)
    Jeśli chcesz porobić zdjęcia pod wodą to kup jednorazówkę, albo poproś
    jakiegoś znajomego, który ma sprzęt do fotografii podwodnej o to aby
    przyszedł i porobił trochę zdjęć. Kupno obudowy, nawet najtańszej
    (ikelite) do D80 to koszt ok. 5300pln.
    Zresztą na basenie bez zewnętrznej lampy błyskowej zdjęcia wyjdą bardzo
    kiepskie - chyba, że nie będziesz używał wbudowanej lampy i z ręki na
    krótkich czasach będziesz robił.

    pozdrawiam
    tsharny