  • Data: 2017-01-28 19:16:42
    Temat: Potrzebuję rady specjalisty :)
    Od: radomianin <michal.niziolek@_NOSPAM_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zdecydowałem że od tego sezonu zaczynam przygodę z motocyklem. :)
    Biorę pod uwagę dwie opcje zakupu.
    Jest to Yamaha MT 07 lub Suzuki gsx650f.
    Trasy jakie będę latał to głowie miasto i trasy do 100km (szkoła), i raz
    na jakiś czas trasa
    Olsztyn-Radom(300km), przy dobrym lecie nie wykluczam częstszych podróży
    :) :)

    Więc zastanawiam się czy brać coś zabudowanego, czy dam radę na MT07 na
    takiej trasie.
    Zaznaczam że to będzie mój pierwszy Motocykl i bardziej kręci mnie yamaha
    :)

    Jeżeli jesteście w stanie coś doradzić to będę bardzo wdzięczny.