eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD › Poważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Poważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD
    Date: Tue, 18 Dec 2012 16:14:56 +0100

    Jechałem sobie dzisiaj w Gdyni estakadą, aż tu nagle na odcinku 50m 3
    błyski fotoradaru w oczy (był już wieczór).

    Okazało się, że na przeciwległym pasie stał nieoznakowany samochód ITD i
    "łapał" masowo jadących w moją stronę.

    Mam kilka poważnych wątpliwości prawnych z tym związanych:

    1. Jakim prawem nieoznakowany samochód (który wygląda jak każdy inny)
    stoi na zakazie postoju na drodze o ruchu przyspieszonym? (Stał na
    poboczu oddzielonym linią ciągłą.)

    2. Dlaczego używa fotoradaru bez zastosowania odpowiednich znaków
    drogowych? Dlaczego ten jego fotoradar nie jest pomalowany na żółto?

    3. Dlaczego robi zdjęcia od tyłu? Przecież to nawet nie jest dowodem
    wykroczenia.

    --
    MN