  • 1. Data: 2012-12-18 16:14:56
    Temat: Poważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Jechałem sobie dzisiaj w Gdyni estakadą, aż tu nagle na odcinku 50m 3
    błyski fotoradaru w oczy (był już wieczór).

    Okazało się, że na przeciwległym pasie stał nieoznakowany samochód ITD i
    "łapał" masowo jadących w moją stronę.

    Mam kilka poważnych wątpliwości prawnych z tym związanych:

    1. Jakim prawem nieoznakowany samochód (który wygląda jak każdy inny)
    stoi na zakazie postoju na drodze o ruchu przyspieszonym? (Stał na
    poboczu oddzielonym linią ciągłą.)

    2. Dlaczego używa fotoradaru bez zastosowania odpowiednich znaków
    drogowych? Dlaczego ten jego fotoradar nie jest pomalowany na żółto?

    3. Dlaczego robi zdjęcia od tyłu? Przecież to nawet nie jest dowodem
    wykroczenia.

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-12-18 16:52:39
    Od: "EL" <e...@w...op.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drogowych? Dlaczego ten jego fotoradar nie jest pomalowany na żółto?
    >
    > 3. Dlaczego robi zdjęcia od tyłu? Przecież to nawet nie jest dowodem

    Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

  • 3. Data: 2012-12-18 17:07:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-18 16:14, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > 1. Jakim prawem nieoznakowany samochód (który wygląda jak każdy inny)
    > stoi na zakazie postoju na drodze o ruchu przyspieszonym? (Stał na

    Wykonują swoje obowiązki służbowe - mogą się nie stosować do pewnych
    znaków. Jeżeli masz wątpliwości, to trzeba było zebrać dowody
    i pomaszerować z tym do sądu. Skoro pytanie było poważne...

    > 2. Dlaczego używa fotoradaru bez zastosowania odpowiednich znaków
    > drogowych? Dlaczego ten jego fotoradar nie jest pomalowany na żółto?

    Oznakowane muszą być stacjonarne i przenośne SM/SG. GITD oraz Policja
    nie ma takiego obowiązku. No chyba, ze coś się zmieniło i wskażesz
    stosowne zapisy. Skoro pytanie było poważne...

    > 3. Dlaczego robi zdjęcia od tyłu? Przecież to nawet nie jest dowodem
    > wykroczenia.

    Jak najbardziej jest dowodem wykroczenia.

  • 4. Data: 2012-12-18 17:20:38
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Jak najbardziej jest dowodem wykroczenia.

    To poczytaj jak się prawnik wybronił! Sąd przyznał mu racje! Więc albo
    pracujesz w ministerstwie (spłoń w piekle) albo pleciesz co Ci na język
    przyjdzie. Nie ma chłopa na zdjęciu, on nie pamięta kto kierował, więc
    nie wiadomo kto winny!
    http://www.wprost.pl/ar/356343/Nie-mozna-karac-za-fo
    toradary/ Czytaj
    chłopak.
    Itd to zwykłe bandyty i jak każde gówno zdechną pod własną zbroją!

  • 5. Data: 2012-12-18 18:05:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-18 16:52, EL pisze:

    > Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

    Jezusicku! Kiedy? Które?

    --
    MN

  • 6. Data: 2012-12-18 18:23:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-18, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > drogowych? Dlaczego ten jego fotoradar nie jest pomalowany na żółto?
    >
    > 3. Dlaczego robi zdjęcia od tyłu? Przecież to nawet nie jest dowodem

    Oj tam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-12-18 18:25:00
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

    Przeczytaj może jeszcze raz co napisał zanim zaczniesz bredzić?

  • 8. Data: 2012-12-18 19:06:27
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-18 17:20, onarjusz pisze:

    > To poczytaj jak się prawnik wybronił! Sąd przyznał mu racje! Więc albo
    > pracujesz w ministerstwie (spłoń w piekle) albo pleciesz co Ci na język
    > Czytaj chłopak.

    Albo tam pracuje, albo troll, bo temat wielokrotnie wałkowany.
    Są też tacy ludzie z betonem zamiast mózgu którzy nawet gdyby się o to
    wypierdolili na chodniku i stracili całe uzębienie, to dalej będą
    powielać bzdury w imię poprawności politycznej.
    > Itd to zwykłe bandyty i jak każde gówno zdechną pod własną zbroją!
    Tu nie chodzi o ITD Policje czy SM. Problem jest w systemie władzy która
    zrobiła z tych formacji kurwy i złodzieje. Inaczej tego nazwać nie można
    widząc to co się dzieje.
    To że ten naród został wydymany to jedno, ale jak głosował to drugie i
    tak ma. Dymania ciąg dalszy.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 9. Data: 2012-12-18 19:31:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik EL e...@w...op.pl ...

    > Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

    Dzięki za uświadomienie, że wykazywany w statystykach 50% analfabetyzm
    wtórny w Polsce to nie jest jakieś przekłamanie.

  • 10. Data: 2012-12-18 19:50:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-18 19:31, Budzik pisze:
    > Użytkownik EL e...@w...op.pl ...

    > Dzięki za uświadomienie, że wykazywany w statystykach 50% analfabetyzm
    > wtórny w Polsce to nie jest jakieś przekłamanie.

    To są patrioci :)
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/