  • 1. Data: 2011-12-31 17:26:53
    Temat: Power Off, a napięcie na mysz, klawiaturę i USB jest podawane
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    Płyta : Asus P8P67
    Po wyłączeniu, czyli na naciśnięciu power off podawane jest napięcie
    na klawiaturę, mysz i wszystkie urządzenia USB.

    Pytanie : czy ten typ tak ma?
    Chodzi o to, że obecne płyty tak mają, bo na starej płycie P45 tak nie
    miałem.
    Można to jakoś wyłączyć?

  • 2. Data: 2011-12-31 17:34:25
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    W dniu 2011-12-31 18:26, Rafal pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie : czy ten typ tak ma?
    > Chodzi o to, że obecne płyty tak mają, bo na starej płycie P45 tak nie

    Ja mam starszą płytę gigabyte G41 i też tak ma

  • 3. Data: 2011-12-31 18:30:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-31 18:26, Użytkownik Rafal napisał:

> [...]
    >
    > Pytanie : czy ten typ tak ma?
    > Chodzi o to, że obecne płyty tak mają, bo na starej płycie P45 tak nie

    W niektórych płytach można, poczytaj instrukcję di swojej.
    Klawiatura jak rozumiem też na USB ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-12-31 18:38:17
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    RadoslawF wrote:

    > W niektórych płytach można, poczytaj instrukcję di swojej.
    > Klawiatura jak rozumiem też na USB ?

    nie, mysz i klawiaturę mam przez klasyczne złącze.
    w instrukcji ani słowa o tym... chyba.

  • 5. Data: 2012-01-02 00:04:09
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On Sat, 31 Dec 2011 18:26:53 +0100, Rafal wrote:

    > Można to jakoś wyłączyć?

    W biosie patrzyłeś ?

    --
    Mar.

  • 6. Data: 2012-01-02 08:40:11
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    Mariusz wrote:

    > W biosie patrzyłeś ?

    tak,
    ale nic takiego tam nie wypatrzyłem
    a która opcja za to odpowiada?

  • 7. Data: 2012-01-02 22:22:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-02 09:40, Rafal pisze:

    > tak,
    > ale nic takiego tam nie wypatrzyłem
    > a która opcja za to odpowiada?

    Nie kojarzę tej płyty, ale sporo płyt miewało zworkę do włączania napięć
    na PS2 i/lub USB celem włączania jej za pomocą Hot-Key czy jakichś
    klawiszy dedykowanych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.