    From: Przemeq <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Powroty z 1 listopada
    Date: Sun, 03 Nov 2013 18:39:42 +0100

    Przejechałem pól polski i prawie pod domem walnął mnie na suszarę ale
    nie iskrę tylko rapid.
    Fakt przekroczyłem żona siedząca obok twierdzi że było 65 na 50, pan
    policjant że 75, ja nie zwróciłem uwagi.
    W megan III jest prędkościomierz cyfrowy i prędkość wyświetla się
    cyfrowo o pomyłce nie ma mowy.
    Dostałem 4 pkt i 100 zł mandatu. ( tak mam wypisane przekroczenie o 25
    kwota 100 pln)
    Szukam w necie taryfikatora i coś mi nie pasuje jest:
    - Przekroczenie prędkości od 11 do 20 km/h - 2 pkt - 100-200 zł
    - Przekroczenie prędkości od 21 do 30 km/h - 4 pkt - 200-300 zł
    Jestem odpowiedzialny za swe czyny, przekroczyłem płace nie cierpię
    jednak jak próbuje się mnie w ci..a robić.
    Wiadomo za 100 pln do sądu nie pójdę ale bardziej wierze żonie niż temu
    policjantowi. Pomiar pokazał na suszarce (pytanie czy mój).
    Tak będzie puki faktycznie nie będzie choćby na monitorze zdjęcia auta i
    czasu pomiaru + prędkość. Teraz to na suszarce mogę nawet 120 pokazać i
    powiedzieć to pański wynik.

    Przemeq