  • 1. Data: 2013-11-03 18:39:42
    Temat: Powroty z 1 listopada
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Przejechałem pól polski i prawie pod domem walnął mnie na suszarę ale
    nie iskrę tylko rapid.
    Fakt przekroczyłem żona siedząca obok twierdzi że było 65 na 50, pan
    policjant że 75, ja nie zwróciłem uwagi.
    W megan III jest prędkościomierz cyfrowy i prędkość wyświetla się
    cyfrowo o pomyłce nie ma mowy.
    Dostałem 4 pkt i 100 zł mandatu. ( tak mam wypisane przekroczenie o 25
    kwota 100 pln)
    Szukam w necie taryfikatora i coś mi nie pasuje jest:
    - Przekroczenie prędkości od 11 do 20 km/h - 2 pkt - 100-200 zł
    - Przekroczenie prędkości od 21 do 30 km/h - 4 pkt - 200-300 zł
    Jestem odpowiedzialny za swe czyny, przekroczyłem płace nie cierpię
    jednak jak próbuje się mnie w ci..a robić.
    Wiadomo za 100 pln do sądu nie pójdę ale bardziej wierze żonie niż temu
    policjantowi. Pomiar pokazał na suszarce (pytanie czy mój).
    Tak będzie puki faktycznie nie będzie choćby na monitorze zdjęcia auta i
    czasu pomiaru + prędkość. Teraz to na suszarce mogę nawet 120 pokazać i
    powiedzieć to pański wynik.

    Przemeq

  • 2. Data: 2013-11-03 18:53:35
    Temat: Re: Powroty z 1 listopada
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 18:39, Przemeq pisze:
    (...)
> [...]
    > Tak będzie puki faktycznie nie będzie choćby na monitorze zdjęcia auta i
    > czasu pomiaru + prędkość. Teraz to na suszarce mogę nawet 120 pokazać i

    Policjant był łaskawy i dał rabat na zakup słownika ortograficznego :)

  • 3. Data: 2013-11-03 19:01:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 18:39:42 +0100, Przemeq napisał(a):
> [...]
    > policjant że 75, ja nie zwróciłem uwagi.
    > W megan III jest prędkościomierz cyfrowy i prędkość wyświetla się

    Swoja dokladnosc tez ma, i raczej zawyza, i to moze sporo.

> [...]
    > jednak jak próbuje się mnie w ci..a robić.
    > Wiadomo za 100 pln do sądu nie pójdę ale bardziej wierze żonie niż temu

    Szczegolnie ze powinienes doplacic stowe :-)

> [...]
    > Tak będzie puki faktycznie nie będzie choćby na monitorze zdjęcia auta i
    > czasu pomiaru + prędkość. Teraz to na suszarce mogę nawet 120 pokazać i

    Zazwyczaj jest jeszcze zegar czasu od pomiaru.

    Z mojego doswiadczenia - raczej nie oszukuja.
    No bo i po co - malo to piratow, ktorych mozna uczciwie zlapac ? :-)

    W piatek widzialem jedna suszarke, ale posiadaczka jakos tak bez wiary
    suszyla :-)
    Za to uwaga na Yanosika - mam wrazenie ze zawyzal ograniczenia.

    J.

  • 4. Data: 2013-11-03 19:11:55
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Za to uwaga na Yanosika - mam wrazenie ze zawyzal ograniczenia.

    Jako z lubością czyni Navi Expert. I to w obydwie strony :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2013-11-03 19:11:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 19:01, J.F. pisze:
    (...)
    > Za to uwaga na Yanosika - mam wrazenie ze zawyzal ograniczenia.

    Tam jest burdel, Panie. Zawyża, zaniża, piszczy i trzeszczy
    informując o FR o oddalonych FR na drogach równoległych...

    Zmienia się, na lepsze:>

  • 6. Data: 2013-11-03 19:14:31
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Jak by powiedział przekroczone o 15,
    100 pln i 2 pkt złego słowa bym nie powiedział moja wina płace.
    Ale on wciska kit przekroczone o 25, mandat daje jak za 15,
    a punkty jak za 25.
    Rodzina na pokładzie twierdzi że było 65.
    To albo prędkościomierz zaniża o 10, albo pan policjant ściemnia, czasu
    kiedy był wykonywany pomiar nie pokazał.

    Przemeq

  • 7. Data: 2013-11-03 19:30:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 19:14, Przemeq pisze:
> [...]
    > Ale on wciska kit przekroczone o 25, mandat daje jak za 15,
    > a punkty jak za 25.
    > Rodzina na pokładzie twierdzi że było 65.

    A rodzina to kiedy zaczęła się wskazaniami licznika fascynować?

  • 8. Data: 2013-11-03 19:30:55
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (...)
    > Fakt przekroczyłem żona siedząca obok twierdzi że było 65 na 50, pan
    (...)
    chmm, ja dostałem podobnie, zapytałem tutaj co mam zrobić, dostałem kopy
    w dupę od grupowiczów z nakazem płacenia bo prawdziwy mężczyzna płaci
    nie targuje się. mnie się udało wytargować 50%, ale jak bym bliżej
    mieszkał, bo zdecydowałbym się na sprawę w sądzie.
    Na Twoim miejscu zapłaciłbym jak najszybciej i zapomniał o sprawie.
    Poprostu szczęśliwy przypadek ze dostałeś tylko za 100.
    ToMasz

  • 9. Data: 2013-11-03 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przejechałem pól polski i prawie pod domem walnął mnie na suszarę ale
    > nie iskrę tylko rapid.

    Jak juz przyjąłes to po ptokach ale czy rapid i iskra nie działają na tej
    samej zasadzie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 10. Data: 2013-11-03 20:09:37
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Oczywiście że zapłacę.
    Mnie chodzi o zasadę, że można złapać każdego pokazać to co na
    wyświetlaczu i wcisnąć każdy kit z tekstem jak się nie podoba to do sądu.
    I ciekawe ile procent super ekspertów z netu by się bulwersowało.
    Prawda jest taka że kierowca ma ZERO metod weryfikacji tego co Pan
    władza nam pokazuje.
    I nie namawiam tutaj do zaklinania rzeczywistości jak duża grupa
    w internecie pisze "przekroczyłeś" nie płac, bo nie mieli homologacji,
    bo była linia wysokiego napięcia, bo plansza reklamowa, bo zupa była za
    słona.
    Przekroczyłeś płać ale miej twardy dowód, a nie parę cyferek na
    wyświetlaczu.

    Przemeq