  • 1. Data: 2010-06-30 10:27:41
    Temat: Poznań-Gniezno-Gdańsk jak jechac?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    prosze o radę jak jechac nasensowniej na trasie Poznań-Gniezno-Gdansk? Bede
    jechał jutro. Jak poszuszac sie po Trójmieście - tylko obwodnica? Bede
    jezdzil codziennie z Gdanska ul. łąkowa na festiwal openera w gdyni.

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2010-06-30 11:04:48
    Temat: Re: Poznań-Gniezno-Gdańsk jak jechac?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 30-06-2010 10:27, rt pisze:
    > prosze o radę jak jechac nasensowniej na trasie Poznań-Gniezno-Gdansk? Bede
    > jechał jutro.

    Przez Bydgoszcz i w Grudziądzu na A1.

    > Jak poszuszac sie po Trójmieście - tylko obwodnica? Bede
    > jezdzil codziennie z Gdanska ul. łąkowa na festiwal openera w gdyni.

    Z Łąkowej tramwajem albo spacerem na dworzec Gdańsk Główny, tam w SKM do
    Gdyni Głównej i stamtąd spod dworca autobusem na Openera. Oszczędzi Ci
    to czasu i nerwów.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-06-30 11:16:52
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jechał jutro. Jak poszuszac sie po Trójmieście - tylko obwodnica? Bede
    > jezdzil codziennie z Gdanska ul. łąkowa na festiwal openera w gdyni.

    Jeśli chodzi o trasę do Gniezna przez Kostrzyn to trasa rozryta ale da się
    jechać. Śmigam codziennie i nie ma tragedii. Ciężarówki dają popalić ale
    ogólnie spoko.
    Trasa z ulicy Gnieźnieńskiej mnie do szału doprowadza i dlatego śmigam przez
    Kostrzyn. pare kilometrów dalej ale nie ma po drodze 100 wysepek

  • 4. Data: 2010-06-30 13:05:41
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    .B:artek. pisze:

    > Z Łąkowej tramwajem albo spacerem na dworzec Gdańsk Główny, tam w SKM do
    > Gdyni Głównej i stamtąd spod dworca autobusem na Openera. Oszczędzi Ci
    > to czasu i nerwów.

    Dokładnie. Tylko tak.
    Dojeżdżając samochodem musiałbyś przebijać się dokładnie przez całe
    Trójmiasto (po południu - tak?). Jeśli obwodnicą, to też nie wesoło, bo
    trzeba na nią wjechać, jeden z główniejszych węzłów jest w remoncie, a
    potem z niej zjechać do Gdyni. Poza tym - gdzie zamierzasz parkować
    samochód?
    Tramwaj - SKM - festiwalowy autobus.
    Powrót w nocy: autobus festiwalowy - SKM - autobus nocny (N7, N8, N9, N11).
    Rozkłady:
    autobusy i tramwaje: ztm.gda.pl
    SKM: skm.pkp.pl

    No, tylko nocny powrót na Łąkową... To nie jest najbezpieczniejsza
    okolica ;) Samochód odstaw na strzeżony zawczasu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2010-07-01 00:58:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    LEPEK pisze:

> [...]
    > trzeba na nią wjechać, jeden z główniejszych węzłów jest w remoncie, a
    > potem z niej zjechać do Gdyni. Poza tym - gdzie zamierzasz parkować

    W zeszłym roku nie było tam żadnego problemu z parkowaniem.
    Jakby nie patrzeć miejsca tam mają sporo.

    Jedna warta uwagi rzecz to zapamiętać gdzie się samochód zaparkowało
    (względem nieruchomych elementów krajobrazu).
    Potem po parkingu który lekko licząc miał 1x1km biegały stada ludzi
    szukając swoich samochodów.

    Co do dojazdu i wyjazdu, to też wszystko było dość dobrze zorganizowane.